Лидл България изрази своята официална позиция по повод медийните публикации, съдържащи твърдения относно дейността им.
Публикуваме текста без редакторска намеса.
„Относно некоректните твърдения, че въпросните продукти са пуснати в продажба в търговската ни мрежа през изминалата седмица и това е довело до назначаването на бивш наш служител в държавната администрация, категорично заявяваме, че това не отговаря на истината. Първите продажби на тези продукти в магазините ни са от месец август 2020 г., като процесът на договаряне с производителя далеч предхожда този период. Цитираните в медийните публикации продукти са с производител и под марка на българско юридическо лице, а не собствени разработки и марки на Лидл България, като процесите ни на договаряне, включването им в асортимента и позициониране в седмична брошура са дългосрочни и датират далеч преди г-н Петков да влезе в политическия живот. Нещо повече, продуктите от тази линия се предлагат и в редица други търговски вериги, дрогерии и аптеки. Те са част от продуктова категория, която включва широка гама артикули за имунната система – в това число хранителни добавки, чайове, витамини и други, и чието предлагане в търговски акции традиционно се прави през зимния сезон.
Относно трудово-правните отношения с г-н Георги Николов бихме искали да разясним следното: г-н Георги Николов към настоящия момент не е служител на Лидл България и в нито един момент на трудовото си правоотношение с Лидл България не е бил управител, законен представител или мениджър с обща компетентност по дейността на дружеството. Георги Николов е бил служител на ръководна позиция в ресор “Експанзия” в компанията, който е компетентен в придобиването на имоти и строителството на магазините на Лидл България. Заявяваме, че твърденията, че в своята дейност той е имал възможност да взаимодейства и влияе на работата на ресор “Стоково снабдяване”, който е отговорен за включването на продукти в асортимента на дружеството и рекламирането им с цел продажба в магазините ни, са абсолютно несъстоятелни и манипулативни. Също така държим да подчертаем, че Лидл България никога не е участвала в процедури по обществени поръчки и не планира да участва в такива.
Категорично заявяваме, че използването на логото и името на Лидл България в публикации, съдържащи неверни и манипулативни твърдения, е в разрез с етичните правила на обективната журналистика. Нещо повече, използването им е манипулативно внушение, уронващо имиджа на компанията като международен бранд, спечелил доверието на потребителите, които го предпочитат и избират ежедневно, както и конструктивното и кооперативно поведение на компанията с представители на институции под ръководството на лица с различни политически убеждения. Лидл България решително се противопоставя и ще се защитава с всички законови средства от необосновани твърдения за участие в незаконосъобразни действия или каквито и да било форми на политическа корупция“, се казва в позицията.
Планирането на екскурзия до Япония може да бъде вълнуващо, но и предизвикателно. За да се…
С всяка година интериорният дизайн се променя и развива, като носи нови тенденции и концепции…
Данъчната оценка на имот е процес, който се изисква при различни сделки или административни процедури,…
Пантофите за детска градина са неразделна част от ежедневието на всяко дете. Те не само…
Възможността да не сме единствените разумни същества във Вселената винаги е интригувала света. Какво ще…
Доколко животът на Земята се влияе от слънчевата радиация? Ново проучване доказа въздействието на електромагнитните…
Leave a Comment