Главният изпълнителен директор на Disney Боб Чапек сподели, че компанията планира да увеличи инвестициите в съдържание
Walt Disney Co съобщи, че ще преструктурирал своя медиен и развлекателен бизнес, за да ускори растежа на Disney+ и други стрийминг услуги, тъй като потребителите все повече гравитират към цифровото гледане. При реорганизацията Disney ще отдели разработването и производството на програми от разпространението, за да бъде по-отзивчив към изискванията на потребителите.
Ходът дойде дни след като активистът инвеститор Даниел Льоб от хедж фонд Third Point призова Disney да се откаже от изплащането на дивидент и да удвои инвестициите си в програма за стрийминг, отбелязва „Ройтерс“, цитирани от economy.bg.
Компанията за медийни и тематични паркове стартира услугата за стрийминг Disney+ през ноември 2019 г. Тя надхвърли собствените си цели, като привлече повече от 100 милиона клиенти за стрийминг по целия свят към Disney+, Hulu и ESPN+. Стрийминг пионерът Netflix Inc може да се похвали с 193 милиона потребители, но е изградил тази клиентска база през 13-те години, в които съществува.
Льоб твърди, че Дисни трябва да намали дивидента си, за да увеличи разходите за нови телевизионни предавания и филми, за да привлича по-бързо нови клиенти.
Главният изпълнителен директор на Disney Боб Чапек, в интервю за CNBC, заяви, че компанията планира да увеличи инвестициите в съдържание, но не каза дали е готова да намали дивидента си, за да финансира стратегията.
Според промените, студията на Disney, общият развлекателен и спортен бизнес ще попаднат в едно подразделение, докато разпространението и комерсиализацията ще попаднат в отделна глобална единица. Disney заяви, че нейните творчески екипи ще разработват и произвеждат програми за стрийминг и традиционни платформи, а групата за разпространение ще решава къде клиентите ще ги гледат.
Чапек каза пред CNBC, че ще има съкращения в резултат на „централизацията“ на функциите, но не каза колко. Карим Даниел, бивш президент на потребителски продукти, игри и издателска дейност, ще ръководи новата група за разпространение на медии и развлечения на Disney, съобщиха от компанията.
Алън Хорн и Алън Бергман ще продължат да ръководят студийните операции на Disney, които ще управляват програмирането от големи франчайзи, включително Marvel, Star Wars, Disney animation и Pixar. Питър Райс ще се занимава с общо програмиране на забавните програми, а Джими Питаро ще наблюдава спорта.
AT&T, която дебютира услугата за стрийминг на HBO Max през май, се реорганизира през август, за да комбинира своите филмови и телевизионни операции под ръководството на едно студио, за да се конкурира по-добре в медийните войни.
Disney заяви, че ще проведе инвестиционен ден на 10 декември, за да предостави повече информация за стратегията си.
Планирането на екскурзия до Япония може да бъде вълнуващо, но и предизвикателно. За да се…
С всяка година интериорният дизайн се променя и развива, като носи нови тенденции и концепции…
Данъчната оценка на имот е процес, който се изисква при различни сделки или административни процедури,…
Пантофите за детска градина са неразделна част от ежедневието на всяко дете. Те не само…
Възможността да не сме единствените разумни същества във Вселената винаги е интригувала света. Какво ще…
Доколко животът на Земята се влияе от слънчевата радиация? Ново проучване доказа въздействието на електромагнитните…
Leave a Comment