Една трета от деня ни минава в разглеждане на приложения, социални мрежи и слушане на музика на мобилните ни устройства
4,8 часа на ден – по толкова време прекарва човек на телефона си – изчислението е на компания за анализ на данни за използване на приложения.
Най-много време се отделя на платформата ТикТок. Според анализаторите във втората половина на годината тя ще има над милиард и половина активни потребители месечно.
Седем от 10 минути са посветени на разглеждане на фото и видео приложения. Увеличава се делът на лайф стрийминга, като предпочитаният канал е YouTube, пише БНТ.
Пазарът показва и промяна в навиците на хората – основно заради пандемията. Пазарува се вече предимно онлайн не само дрехи и уреди, но и храна и напитки.
По публикацията работи: Мариела Анастасова
Планирането на екскурзия до Япония може да бъде вълнуващо, но и предизвикателно. За да се…
С всяка година интериорният дизайн се променя и развива, като носи нови тенденции и концепции…
Данъчната оценка на имот е процес, който се изисква при различни сделки или административни процедури,…
Пантофите за детска градина са неразделна част от ежедневието на всяко дете. Те не само…
Възможността да не сме единствените разумни същества във Вселената винаги е интригувала света. Какво ще…
Доколко животът на Земята се влияе от слънчевата радиация? Ново проучване доказа въздействието на електромагнитните…
Leave a Comment