Пренебрегването на закуската може да ви докара сериозни здравословни проблеми

Не пропускайте

Редакция Нова Вест
Редакция Нова Вест
Изпращайте ни вашите сигнали и снимки по всяко време на novavest.bg@gmail.com или на нашата фейсбук страница https://www.facebook.com/novavest.bg/

Закуската не може да се компенсира с обяда или вечерята

Изследователи от САЩ са получили поредното потвърждение, че пренебрегването на закуската може да доведе до сериозни здравословни проблеми, пише сп. „Джърнъл ъв клиникъл нютришън“.

Експертите отдавна твърдят, че за здравословното и балансирано хранене тя е от изключителна важност. Те вярват, че и трите основни хранения през деня имат положителен ефект върху човешкото здраве. Голям брой от хората обаче редовно пропускат някое от храненията. В забързаното всекидневие мнозина се отказват от закуската, смятайки, че ще я компенсират с обяда или вечерята.

За целите на настоящото изследване авторите му от университета на Айова са анализирали данни за здравословното състояние и хранителните навици на над 220 000 души.

Резултатите от метаанализа са показали, че пропускането на закуската увеличава риска от сърдечносъдови заболявания с 22%, съобщава БТА. Подобен анализ отпреди две години установи, че за хората, които пропускат първото хранене за деня, опасността от болести на сърцето е с 21% по-висока.

По публикацията работи Снежина Раева

- Реклама -spot_img

Полицията в Перник разследва два случая на насилие срещу жени

През последните дни криминалистите в Перник работиха по два случая на агресия срещу жени. И двата са разследвани под надзора на Районната прокуратура, като...

11-годишно дете е блъснато от автомобил в село Полк. Минково

На 9 юни в добричкото село Полк. Минково 11-годишно момиче е било блъснато от лек автомобил, съобщиха от Областната дирекция на МВР – Добрич.Подробности...

Правителството спира военната помощ за Украйна и следи цените в магазините

Българското правителство официално обяви прекратяването на военната помощ за Украйна. В началото на редовното правителствено заседание премиерът Румен Радев заяви, че страната няма да...

Катастрофа край с. Средец, дрегерът на водача отчете отрицателен резултат

Пътна полиция разследва катастрофа край с. Средец, станала в ранните часове на 9 юни 2026 г. Около 00:30 часа лек автомобил „Дачия“, управляван от...

Жена е задържана след сигнал за стрелба по съседен имот край...

Полицията задържа 36-годишна жена след сигнал за стрелба по съседски имот в пернишкото село Дивотино.Инцидентът в ДивотиноСлучаят е станал вчера и е бил подаден...
- Реклама -

Последни новини