От компанията споделят, че търсят различни начини, за да привлекат нови потребители
Netflix, най-голямата видео стрийминг услуга в света, обяви, че е спряла да предлага безплатен тестов период на новите потребители в Съединените щати, предава Ройтерс, цитирани от Investor.bg.
„Търсим различни маркетингови промоции в САЩ за привличането на нови абонати и за това да им предоставяме чудесно Netflix преживяване“, коментира говорител на компанията, с което потвърди изтеклата в медиите информация.
Освен това Netflix е премахнала опцията за безплатен тест от уебсайта си в Съединените щати.
Уебсайтът The Verge писа, че стрийминг услугата е започнала да премахва услугата за базираните в САЩ абонати от този месец, след като прекара последните няколко години в отстраняването ѝ в редица други страни по целия свят.
Коронавирусната пандемия променя потребителското поведение в глобален мащаб, а все повече потребители са привлечени към Netflix и други дигитални видео услуги. Това се дължи на факта, че хората прекарват все повече време у дома заради рестрикциите, налагани от правителствата за овладяване на коронавируса, както и заради факта, че много компании преминаха към работа от дистанция, а училищата – към дигитално образование.
Празнуването на Деня на Майката може да се проведе по много различни начини, но е…
Суитшъртите са толкова удобни и универсални дрехи, че може би ще искате да имате няколко…
Развитието на дигиталния свят бележи промени в редица аспекти от живота на хората и предоставя…
Маркучите за въздух са важен компонент, който има множество индустриални и домашни приложения. Те са…
Като родители ние винаги искаме най-доброто за нашите деца, особено когато става въпрос за тяхното…
Наемането на автомобил за кратко пътуване предлага редица ползи, особено когато разполагаме с ограничено време,…
Leave a Comment