От компанията споделят, че търсят различни начини, за да привлекат нови потребители
Netflix, най-голямата видео стрийминг услуга в света, обяви, че е спряла да предлага безплатен тестов период на новите потребители в Съединените щати, предава Ройтерс, цитирани от Investor.bg.
„Търсим различни маркетингови промоции в САЩ за привличането на нови абонати и за това да им предоставяме чудесно Netflix преживяване“, коментира говорител на компанията, с което потвърди изтеклата в медиите информация.
Освен това Netflix е премахнала опцията за безплатен тест от уебсайта си в Съединените щати.
Уебсайтът The Verge писа, че стрийминг услугата е започнала да премахва услугата за базираните в САЩ абонати от този месец, след като прекара последните няколко години в отстраняването ѝ в редица други страни по целия свят.
Коронавирусната пандемия променя потребителското поведение в глобален мащаб, а все повече потребители са привлечени към Netflix и други дигитални видео услуги. Това се дължи на факта, че хората прекарват все повече време у дома заради рестрикциите, налагани от правителствата за овладяване на коронавируса, както и заради факта, че много компании преминаха към работа от дистанция, а училищата – към дигитално образование.
**Президентът Радев обяви остри критики срещу управлението на казуса "Лукойл": Нарушения на Конституцията и правовата…
**Деница Сачева: „Румен Спецов е професионалист с опит, а бюджетът за 2026 г. е единственият…
**ТРАГИЧНО ПТП НА АВТОМАГИСТРАЛА „ТРАКИЯ“ ВЗЕМА ТРИ ЖИВОТА** Трима души загинаха, а един е тежко…
**Скандал около сина на евродепутата Радан Кънев: 17-годишен младеж задържан с наркотици** В ранните часове…
**Уикендът обещава спокойно и меко време с леки облаци и мъгли** България очаква сравнително тиха…
**Уикендът обещава спокойно и меко време с леки облаци и мъгли** България очаква сравнително тихо…
Leave a Comment