От компанията споделят, че търсят различни начини, за да привлекат нови потребители
Netflix, най-голямата видео стрийминг услуга в света, обяви, че е спряла да предлага безплатен тестов период на новите потребители в Съединените щати, предава Ройтерс, цитирани от Investor.bg.
„Търсим различни маркетингови промоции в САЩ за привличането на нови абонати и за това да им предоставяме чудесно Netflix преживяване“, коментира говорител на компанията, с което потвърди изтеклата в медиите информация.
Освен това Netflix е премахнала опцията за безплатен тест от уебсайта си в Съединените щати.
Уебсайтът The Verge писа, че стрийминг услугата е започнала да премахва услугата за базираните в САЩ абонати от този месец, след като прекара последните няколко години в отстраняването ѝ в редица други страни по целия свят.
Коронавирусната пандемия променя потребителското поведение в глобален мащаб, а все повече потребители са привлечени към Netflix и други дигитални видео услуги. Това се дължи на факта, че хората прекарват все повече време у дома заради рестрикциите, налагани от правителствата за овладяване на коронавируса, както и заради факта, че много компании преминаха към работа от дистанция, а училищата – към дигитално образование.
Мирослава Вълкова, един от инициаторите на ГРАЖДАНСКО ДВИЖЕНИЕ ЗА ПРЕЗИДЕНТСКА РЕПУБЛИКА в откровен разговор за…
След силното послание от „Дамасцена 2025“, движението продължава по пътя към нов модел на управление…
В днешни дни прекарваме голяма част от времето си в закрити пространства – домове, офиси,…
Днес, когато все повече хора осъзнават нуждата от здравословен начин на живот, хранителните добавки се…
Гражданско движение за президентска република даде старт на национална информационна кампания Националната кампания за президентска…
В света на гейминга компромисите нямат място – всеки детайл може да бъде решаващ в…
Leave a Comment