От компанията споделят, че търсят различни начини, за да привлекат нови потребители
Netflix, най-голямата видео стрийминг услуга в света, обяви, че е спряла да предлага безплатен тестов период на новите потребители в Съединените щати, предава Ройтерс, цитирани от Investor.bg.
„Търсим различни маркетингови промоции в САЩ за привличането на нови абонати и за това да им предоставяме чудесно Netflix преживяване“, коментира говорител на компанията, с което потвърди изтеклата в медиите информация.
Освен това Netflix е премахнала опцията за безплатен тест от уебсайта си в Съединените щати.
Уебсайтът The Verge писа, че стрийминг услугата е започнала да премахва услугата за базираните в САЩ абонати от този месец, след като прекара последните няколко години в отстраняването ѝ в редица други страни по целия свят.
Коронавирусната пандемия променя потребителското поведение в глобален мащаб, а все повече потребители са привлечени към Netflix и други дигитални видео услуги. Това се дължи на факта, че хората прекарват все повече време у дома заради рестрикциите, налагани от правителствата за овладяване на коронавируса, както и заради факта, че много компании преминаха към работа от дистанция, а училищата – към дигитално образование.
Днес, когато все повече хора осъзнават нуждата от здравословен начин на живот, хранителните добавки се…
Гражданско движение за президентска република даде старт на национална информационна кампания Националната кампания за президентска…
В света на гейминга компромисите нямат място – всеки детайл може да бъде решаващ в…
В съвременния свят все повече длъжности и професии са обвързани с употребата на техника. Това…
Личното ни възприемане на стойността на парите е нещо много специфично. Според средата, в която…
Днес се проведе пресконференция на Гражданския съвет на ГРАЖДАНСКО ДВИЖЕНИЕ ЗА ПРЕЗИДЕНТСКА РЕПУБЛИКА за област…
Leave a Comment