От компанията споделят, че търсят различни начини, за да привлекат нови потребители
Netflix, най-голямата видео стрийминг услуга в света, обяви, че е спряла да предлага безплатен тестов период на новите потребители в Съединените щати, предава Ройтерс, цитирани от Investor.bg.
„Търсим различни маркетингови промоции в САЩ за привличането на нови абонати и за това да им предоставяме чудесно Netflix преживяване“, коментира говорител на компанията, с което потвърди изтеклата в медиите информация.
Освен това Netflix е премахнала опцията за безплатен тест от уебсайта си в Съединените щати.
Уебсайтът The Verge писа, че стрийминг услугата е започнала да премахва услугата за базираните в САЩ абонати от този месец, след като прекара последните няколко години в отстраняването ѝ в редица други страни по целия свят.
Коронавирусната пандемия променя потребителското поведение в глобален мащаб, а все повече потребители са привлечени към Netflix и други дигитални видео услуги. Това се дължи на факта, че хората прекарват все повече време у дома заради рестрикциите, налагани от правителствата за овладяване на коронавируса, както и заради факта, че много компании преминаха към работа от дистанция, а училищата – към дигитално образование.
Изравнителните сметки в София: кой ще получи пари обратно, а кой ще трябва да доплати?…
**Загинал е един, а 28 души са ранени при пътнотранспортни произшествия през изминалото денонощие** На…
Присъда за 25-годишен: Измама с бързи кредити в TikTok 25-годишен мъж от Казанлък бе осъден…
Задържаният за умишлен палеж във Велико Търново остава в ареста На 7 август 2025 година…
Важни промени влизат в сила от 8 август с присъединяване към еврозоната: Какво трябва да…
Чужденци масово заобикалят тол камерите на българо-гръцката граница Как работи схемата за заобикаляне на тол…
Leave a Comment