Любопитно

Добро мотивационно писмо: Как да го изготвим?

Мотивационното писмо е Вашият апел към бъдещия Ви работодател и Вашият момент да го убедите, че Вие сте точният човек за тази позиция

Мотивационното писмо е неизменна част към Вашата кандидатура за работа. В своята цялост, Мотивационното писмо е свободен текст към бъдещия Ви работодател, написано от Вас. Това е Вашият апел към него и Вашият момент да го убедите, че Вие сте точният човек за тази позиция, пишат от actualno.com

Предлагаме Ви няколко съвета, с които да изградите добре структурирано Мотивационно писмо:

  1. Задължително е всяко Мотивационно писмо да е уникално за всяка Ваша кандидатура. Това означава, да обърнете внимание например, кой е Управител/Директор на фирмата, в която кандидатствате и да адресирате писмото лично до него: Пр. „Уважаеми г-н Иванов,….“
  2. „Стартовото изречение“ е винаги най-трудно. Опитайте се да включите защо кандидатствате именно в тази компания и защо смятате, че бихте се справили отлично с обявената позиция.
  3. Приложете препоръки от предни работодатели (ако имате) или опишете ключови моменти в предходните Ви длъжности – работи по проекти, приключване на успешни сделки и др. В случай, че това Ви е първо кандидастване за работа и нямате подобен опит, опишете подобни успехи от университета.
  4. Обичайната големина на едно Мотивационно писмо е една стандартна Word страница. С повече е възможно да отегчите Вашия бъдещ работодател, а с по-малко, да оставите усещането за претупване на задачата.
  5. Въздържайте се от клиширани фрази. Всеки работодател е получавал изключително много на брой мотивационни писма, които съдържат изрази като „Аз съм силно мотивирана личност, адаптираща се бързо към нова среда, добра работа в екип“. Опитайте да перифразирате клишетата и да бъдете оригинални.
  6. Напишете Вие Вашето писмо. Често се случва, особено при обявени позиции, които изискват автобиографията и Мотивационното писмо да са на английски език, наличието на мотивационни писма, които не са писани от кандидастващия. Бъдете максимално откровени в автобиографията и мотивационното писмо, защото определени пропуски в кандидатстващия се разбират още на първият месец от работа.
  7. Отнесете се лично. Работодателят Ви трябва да е поласкан, че Вие, с Вашите квалификации, образование и хъс, искате да работите при него. Отделете няколко реда, в които да опишете защо компанията Ви харесва и как бихте допринесли за екипа и развитието Ви.
Leave a Comment
Сподели
Публикувано от
Редакция Нова Вест

Скорошни постове

  • Спонсорирани

Съвети от Руал Травел при планиране на перфектната екскурзия до Япония

Планирането на екскурзия до Япония може да бъде вълнуващо, но и предизвикателно. За да се…

преди 3 дни
  • Спонсорирани

Прогнози за интериорния дизайн през 2025 г.: какво да очакваме?

С всяка година интериорният дизайн се променя и развива, като носи нови тенденции и концепции…

преди 2 седмици
  • Спонсорирани

Какви документи са необходими за данъчна оценка на имот?

Данъчната оценка на имот е процес, който се изисква при различни сделки или административни процедури,…

преди 2 седмици
  • Спонсорирани

Пантофи за детска градина, които всяко дете ще хареса: най-добрите модели

Пантофите за детска градина са неразделна част от ежедневието на всяко дете. Те не само…

преди 2 месеца
  • Любопитно

Съвсем малка е вероятността да бъде открит живот в Млечния път

Възможността да не сме единствените разумни същества във Вселената винаги е интригувала света. Какво ще…

преди 2 месеца
  • Любопитно

Как слънчевата радиация влияе на Земята?

Доколко животът на Земята се влияе от слънчевата радиация? Ново проучване доказа въздействието на електромагнитните…

преди 2 месеца