Орехите свалят високото кръвно

НЕ ПРОПУСКАЙТЕ

Редакция Нова Вест
Редакция Нова Вест
Изпращайте ни вашите сигнали и снимки по всяко време на novavest.bg@gmail.com или на нашата фейсбук страница https://www.facebook.com/novavest.bg/

Консумацията на орехи може да е ключът към по-доброто здраве на сърдечносъдовата система, сочат резултатите от изследване, цитирани от ЮПИ.

Хората, които са заменили с орехи 5 процента от наситените мазнини в хранителния си режим, са с по-ниско диастолично кръвно налягане в сравнение с ненаправилите подобна промяна.

„Когато похапват цели орехи, участниците извличат по-голяма полза, отколкото при приема на наситени мазнини, без да се консумират въпросните ядки – заяви ръководителката на изследването Пени Крис-Едъртън от Пенсилванския университет. – Изглежда, че орехите съдържат още нещо, което е полезно. Може да става въпрос за биоактивните им съставки, фибрите им или нещо друго.“

Учените предположили, че причината орехите да понижават кръвното налягане се крие в алфа-линоленовата киселина.

*******

Стани част от новините с NovaVest.bg! Изпрати ни твоята новина и снимки по всяко време на novavest.bg@gmail.com или като съобщение на facebook.com/novavest.bg. Чети, споделяй и коментирай най-важното от България и света!
За реклама: https://novavest.bg/реклама

- Реклама -spot_img
- Реклама -

ПОСЛЕДНИ