Българин обра златото на британските рекламни награди

84
След като спечели престижни отличия на американските награди на Асоциацията за визуални екефти с рекламата „Момчето и пианото“ с участието на Елтън Джон, Камен Марков и неговият екип обраха овациите и на английска земя тази седмица.

Те спечелиха Craft Arrows награди за изпълнение на реклама: Сребро за визуални ефекти и Злато за CG (компютърно-генерирани) ефекти за „Момчето и пианото“, пише Монитор.

Друга реклама, по която Камен е работил като супервайзер „Специални ефекти“ за британския Канал 4 взе награди Craft Arrows – Злато за музика и Arrows – Сребро за промотиране в категория „Забавление“. Рекламата е за кулинарното шоу The Great British Beak Off (Голямото британско печене).

Освен този успех, Камен Марков е поканен да бъде жури в категориите, свързани с визуални ефекти, на супер престижния международен фестивал D&AD в Лондон. Фестивалът се провежда в края на май и отбелязва постижения в сферата на криейтив индустрията и културата.

*******

Стани част от новините с NovaVest.bg! Изпрати ни твоята новина и снимки по всяко време на novavest.bg@gmail.com или като съобщение на facebook.com/novavest.bg. Чети, споделяй и коментирай най-важното от България и света!
За реклама: https://novavest.bg/реклама