13-годишно момиче е шеф на успешна компания за здравословни лакомства (СНИМКИ)

139

Между уроците в училище и тренировките по танци, на 13-годишната Алина Морс ѝ се налага да намери време да ръководи шестимата си служители и да провежда срещи с търговци от цял свят.

Защото Алина е необикновено дете – тя е създала собствена компания за здравословни сладки, пише expert.bg. Когато била на 9 години, баща ѝ ѝ забранил да яде много сладко, за да не навреди на зъбите си. Недоволна от това, Алина решила да направи сама лакомства, които са полезни.

След като гледала множество рецепти в YouTube и експериментирала в кухнята, тя измислила своя рецепта за близалки, които нарекла Zolli Candy. Те не съдържат захар, глутен и животински продукти.

 

Вижте тази публикация в Instagram.

 

Did you know…? When Alina was just 7 years old, she was inspired to make candy that is actually good for your teeth: @zollicandy! 🍭 Since then, these organic, vegan, and tooth-friendly treats have gained the attention of many! It starts with just one idea! Repost @thestartupsquad . . . . . #afteryoueattreat #lollipops #healthysmile #zollipops #zollicandy #womeninbusiness #keepgoing #teenpreneur #beunstoppable #nevergiveup #businessowner #entrepreneurlife #businesswoman #futureisfemale #femaleisnow #wonderwoman #girlpower #inspire #womanpower #morethanabody #seemorebemore #goalcrusher #powerfulwoman #empower #entrepreneur #teachers #zaffitaffy

Публикация, споделена от Alina Morse – ZolliCandy (@zollicandy) на

Близалките набрали популярност и така семейството на Алина създало компания, а самата тя станала изпълнителен директор и най-младия човек, поставян някога на корицата на списанието Entrepreneur. Продуктите ѝ се продават в големи американски вериги като Whole Foods, Walmart и Kroger.
Как се случило всичко? Морс била спестила около 3000 долара от подаръци за рожден ден и празници. Баща ѝ удвоил сумата и двамата започнали да обикалят по производствени фабрики в щата Мичинган, за да произвеждат близалките в по-големи количества. През първата година продали 70 000 лакомства. Постепенно продажбите се увеличавали, а през 2018 г. достигнали сума от 6 млн. долара.

„Ние сме номер 1 по продажби на близалки без захар. Искаме да сме на тази позиция най-вече заради мисията ни – да помагаме на децата да се грижат по-добре за зъбите си“, казва Алина.
Тя е живо доказателство, че не е нужно да си възрастен и с много опит, за да постигнеш успехи в бизнеса. „Най-важно е човек да прави нещо, за което е наистина ентусиазиран, и което помага светът да се превърне в по-добро място“, заявява още 13-годишната директорка.

*******

Стани част от новините с NovaVest.bg! Изпрати ни твоята новина и снимки по всяко време на novavest.bg@gmail.com или като съобщение на facebook.com/novavest.bg. Чети, споделяй и коментирай най-важното от България и света!
За реклама: https://novavest.bg/реклама