Криско и Слави счупиха брояча на Youtube (ВИДЕО)

151

От хитмейкър Криско устремено се превръща в римейкър, след като изкара поредния кавър в рамките само на тази година.

Рапърът не се поколеба отново да прескочи през жанровете и този път заложи на поп фолк класиката „Едно ферари с цвят червен“, пише „Монитор“.

В обновената песен, която носи заглавието „Едно ферари модел 2019“, се включват и авторите ѝ – Слави Трифонов и Ку-ку Бенд. По-малко от денонощие след като клипът беше пуснат в Youtube той навъртя главозамайващите 300 000 гледания. Всяка минута средно 270 души са си пуснали новата песен, или това прави по около 5 човека в секунда. Логично парчето е под номер три в класацията на онлайн платформата „Набиращи популярност“.

Във видеото, дело на Кирил Киров – Кико, отново има привлекателни дами по оскъдно облекло, но сексапилът е значително по-премерен от предходния им общ клип към песента „Гледай как се прави“, в който се прескачаха моделки и плеймейтки. Камерата намира двамата изпълнители и Ку-ку бенд в препълнен клуб а Криско е с новата си изрусена визия тип Еминем.

Още след излизането на „Гледай как се прави“ преди 7 месеца, Криско даде заявка сътрудничеството му с шоумена да продължи, а в последните седмици подаде няколко кукички във Фесйбук страницата си, че това ще се случи с нов дует. Явно успехът на дебютния им съвместен проект е амбицирал екипа, след като първото им парче инкасира над 36 милиона гледания до днес. То отново беше върху основа на чалга класика – песента „Тошка“ на Щилян. Дни след пускането й оригиналният изпълнител заяви, че никой не го е питал дали може да използва оригинала, нито са му платени авторски права и това разрази истински скандал.

Оригиналът „Едно ферари с цвят червен“ беше издаден през 1997 г в едноименен албум и се превърна в истинска чалга класика. Въпреки това е гледан в Youtube 1 260 000 пъти – цифра, която римейкът ще стигне по прогнози до ден-два. Преди два месеца пък Криско, заедно с Тита, пуснаха кавър на хип-хоп класиката на Мишо Шамара „Искам да бъда с теб“, която също се оказа хит в интернет с 11 милиона гледания до сега.