„Фейсбук” затяга изискванията за политическа реклама в рамките на социалната мрежа. Това обяви самият Марк Зукърбъг в личния си профил онлайн преди дни, съобщава БТВ.
По думите му съвсем скоро „Фейсбук” ще започне да изисква повече информация относно политическите реклами, особено около дни на избори.
„Хиляди хора ще се включат в екипите ни за откриване на подобни реклами. Ще намираме тези реклами както намираме спам”, посочва Зукърбърг.
Идеята е да се води отчетност за истинността на дадени кампании и да се знае кой плаща за рекламите.
Новите функции ще бъдат налични още пред 2018 г. в Съединените щати, а по-късно и навсякъде по света. Това ще позволи на потребителите да виждат кой плаща за дадена реклама, която се появява в социалната мрежа.
Отделно новите функции ще позволяват на всеки потребител да вижда точно какви реклами е публикувала дадена страница, която посещава.
Всеки, който иска да рекламира политическа кампания или фигура във „Фейсбук” ще преминава много стриктен контрол и ще трябва да дава повече лична информация за проектите.
Днес, когато все повече хора осъзнават нуждата от здравословен начин на живот, хранителните добавки се…
Гражданско движение за президентска република даде старт на национална информационна кампания Националната кампания за президентска…
В света на гейминга компромисите нямат място – всеки детайл може да бъде решаващ в…
В съвременния свят все повече длъжности и професии са обвързани с употребата на техника. Това…
Личното ни възприемане на стойността на парите е нещо много специфично. Според средата, в която…
Днес се проведе пресконференция на Гражданския съвет на ГРАЖДАНСКО ДВИЖЕНИЕ ЗА ПРЕЗИДЕНТСКА РЕПУБЛИКА за област…
Leave a Comment