„Фейсбук” затяга изискванията за политическа реклама в рамките на социалната мрежа. Това обяви самият Марк Зукърбъг в личния си профил онлайн преди дни, съобщава БТВ.
По думите му съвсем скоро „Фейсбук” ще започне да изисква повече информация относно политическите реклами, особено около дни на избори.
„Хиляди хора ще се включат в екипите ни за откриване на подобни реклами. Ще намираме тези реклами както намираме спам”, посочва Зукърбърг.
Идеята е да се води отчетност за истинността на дадени кампании и да се знае кой плаща за рекламите.
Новите функции ще бъдат налични още пред 2018 г. в Съединените щати, а по-късно и навсякъде по света. Това ще позволи на потребителите да виждат кой плаща за дадена реклама, която се появява в социалната мрежа.
Отделно новите функции ще позволяват на всеки потребител да вижда точно какви реклами е публикувала дадена страница, която посещава.
Всеки, който иска да рекламира политическа кампания или фигура във „Фейсбук” ще преминава много стриктен контрол и ще трябва да дава повече лична информация за проектите.
**Тийнейджър скри метамфетамин в гипс в Русе** Полицаи от Русе задържаха 17-годишен младеж, скрил 20…
**Желязков: Гаранциите за сигурността на Украйна изискват пълна евроатлантическа подкрепа** Гаранциите за сигурността на Украйна…
Жестоко убийство в Генерал Тошево: Убиха известен фотограф след забележка за шум **Трагедия в Генерал…
Лекар предупреждава: Времето ни разболява **Резките температурни промени са сериозен риск за здравето** През последните…
Рекордна скорост на АМ „Тракия“ **Шофьор хванат с 218 км/ч, други се крият зад кола…
Тежка катастрофа с два тира блокира АМ „Хемус“ **Двустранно блокиране на магистралата** Магистрала „Хемус“ е…
Leave a Comment