„Фейсбук” затяга изискванията за политическа реклама в рамките на социалната мрежа. Това обяви самият Марк Зукърбъг в личния си профил онлайн преди дни, съобщава БТВ.
По думите му съвсем скоро „Фейсбук” ще започне да изисква повече информация относно политическите реклами, особено около дни на избори.
„Хиляди хора ще се включат в екипите ни за откриване на подобни реклами. Ще намираме тези реклами както намираме спам”, посочва Зукърбърг.
Идеята е да се води отчетност за истинността на дадени кампании и да се знае кой плаща за рекламите.
Новите функции ще бъдат налични още пред 2018 г. в Съединените щати, а по-късно и навсякъде по света. Това ще позволи на потребителите да виждат кой плаща за дадена реклама, която се появява в социалната мрежа.
Отделно новите функции ще позволяват на всеки потребител да вижда точно какви реклами е публикувала дадена страница, която посещава.
Всеки, който иска да рекламира политическа кампания или фигура във „Фейсбук” ще преминава много стриктен контрол и ще трябва да дава повече лична информация за проектите.
Военновъздушните сили на България отново се включиха активно в борбата с горските пожари в страната.…
Лятото настъпва с пълна сила, а през следващите дни времето ще бъде предимно слънчево, създавайки…
Президентът Румен Радев отправи остра критика към управляващите, като заяви, че масовите протести срещу въвеждането…
Конституционният съд се произнесе окончателно по един от най-оспорваните казуси в държавата, като остави в…
Мирослава Вълкова, един от инициаторите на ГРАЖДАНСКО ДВИЖЕНИЕ ЗА ПРЕЗИДЕНТСКА РЕПУБЛИКА в откровен разговор за…
След силното послание от „Дамасцена 2025“, движението продължава по пътя към нов модел на управление…
Leave a Comment