„Фейсбук” затяга изискванията за политическа реклама в рамките на социалната мрежа. Това обяви самият Марк Зукърбъг в личния си профил онлайн преди дни, съобщава БТВ.
По думите му съвсем скоро „Фейсбук” ще започне да изисква повече информация относно политическите реклами, особено около дни на избори.
„Хиляди хора ще се включат в екипите ни за откриване на подобни реклами. Ще намираме тези реклами както намираме спам”, посочва Зукърбърг.
Идеята е да се води отчетност за истинността на дадени кампании и да се знае кой плаща за рекламите.
Новите функции ще бъдат налични още пред 2018 г. в Съединените щати, а по-късно и навсякъде по света. Това ще позволи на потребителите да виждат кой плаща за дадена реклама, която се появява в социалната мрежа.
Отделно новите функции ще позволяват на всеки потребител да вижда точно какви реклами е публикувала дадена страница, която посещава.
Всеки, който иска да рекламира политическа кампания или фигура във „Фейсбук” ще преминава много стриктен контрол и ще трябва да дава повече лична информация за проектите.
**Президентът Радев обяви остри критики срещу управлението на казуса "Лукойл": Нарушения на Конституцията и правовата…
**Деница Сачева: „Румен Спецов е професионалист с опит, а бюджетът за 2026 г. е единственият…
**ТРАГИЧНО ПТП НА АВТОМАГИСТРАЛА „ТРАКИЯ“ ВЗЕМА ТРИ ЖИВОТА** Трима души загинаха, а един е тежко…
**Скандал около сина на евродепутата Радан Кънев: 17-годишен младеж задържан с наркотици** В ранните часове…
**Уикендът обещава спокойно и меко време с леки облаци и мъгли** България очаква сравнително тиха…
**Уикендът обещава спокойно и меко време с леки облаци и мъгли** България очаква сравнително тихо…
Leave a Comment