Над 100 жалби са постъпили през последните дни в Гражданска въздухоплавателна адинистрация заради забавени полети, информира Нова телевизия.
Точно заради случаите на много забавени полети е хубаво да знаем какви са ни правата.
Ако имате проблеми заради закъснял полет, можете да искате обезщетение. Най-добре е това да стане с имейл или писмо по пощата до самия превозвач или до Гражданската въздухоплавателна администрация. Можем да се обърнем и към Европейския потребителски център. Превозвачът трябва да отговори на всяка жалба в срок от най-много 70 дни.
Ако има нещо непредвидено, авиокомпанията трябва да уведоми пасажерите. Ако полетът ни закъснява повече от 2 часа, имаме право на обезщетение от 250 евро, ако става въпрос над 3 часа – 400 евро, а за над 4 часа – 600 евро. Ако полетът закъснява с над 5 часа, може да се откажем да летим и да поискаме да ни се възстанови стойността на билета.
Въпросът е обаче дали не става въпрос за независещи от авиокомпанията причини – например лошо време. При такива обстоятелства, обезщетение няма да получим. Ако има промяна в графика на полета, която е обявена преди две седмици, също няма обезщетение.
Празнуването на Деня на Майката може да се проведе по много различни начини, но е…
Суитшъртите са толкова удобни и универсални дрехи, че може би ще искате да имате няколко…
Развитието на дигиталния свят бележи промени в редица аспекти от живота на хората и предоставя…
Маркучите за въздух са важен компонент, който има множество индустриални и домашни приложения. Те са…
Като родители ние винаги искаме най-доброто за нашите деца, особено когато става въпрос за тяхното…
Наемането на автомобил за кратко пътуване предлага редица ползи, особено когато разполагаме с ограничено време,…
Leave a Comment