Над 100 жалби са постъпили през последните дни в Гражданска въздухоплавателна адинистрация заради забавени полети, информира Нова телевизия.
Точно заради случаите на много забавени полети е хубаво да знаем какви са ни правата.
Ако имате проблеми заради закъснял полет, можете да искате обезщетение. Най-добре е това да стане с имейл или писмо по пощата до самия превозвач или до Гражданската въздухоплавателна администрация. Можем да се обърнем и към Европейския потребителски център. Превозвачът трябва да отговори на всяка жалба в срок от най-много 70 дни.
Ако има нещо непредвидено, авиокомпанията трябва да уведоми пасажерите. Ако полетът ни закъснява повече от 2 часа, имаме право на обезщетение от 250 евро, ако става въпрос над 3 часа – 400 евро, а за над 4 часа – 600 евро. Ако полетът закъснява с над 5 часа, може да се откажем да летим и да поискаме да ни се възстанови стойността на билета.
Въпросът е обаче дали не става въпрос за независещи от авиокомпанията причини – например лошо време. При такива обстоятелства, обезщетение няма да получим. Ако има промяна в графика на полета, която е обявена преди две седмици, също няма обезщетение.
Планирането на екскурзия до Япония може да бъде вълнуващо, но и предизвикателно. За да се…
С всяка година интериорният дизайн се променя и развива, като носи нови тенденции и концепции…
Данъчната оценка на имот е процес, който се изисква при различни сделки или административни процедури,…
Пантофите за детска градина са неразделна част от ежедневието на всяко дете. Те не само…
Възможността да не сме единствените разумни същества във Вселената винаги е интригувала света. Какво ще…
Доколко животът на Земята се влияе от слънчевата радиация? Ново проучване доказа въздействието на електромагнитните…
Leave a Comment