Пушачите, които разглеждат кампании за спиране на тютюнопушенето в социалните мрежи, са най-склонни да реагират на публикации, свързани с пасивните ефекти от пушенето върху домашните им любимци.
Това съобщи електронното издание „Хелтдей“, позовавайки се на ново проучване. Изследователите установиха, че информации за вредни химикали също привличат повече внимание. Хората реагират на информация за това как тютюнопушенето се отразява негативно на живота на любимите им хора и включително на домашните им любимци, а това може да допринесе за положителни промени в поведението на пушачите.
„Резултатите показват, че хората реагират на информация за това как тютюнопушенето се отразява негативно на живота на любимите им хора и включително на домашните им любимци. Послания, свързани с конкретния живот на всеки пушач, могат да допринесат за положителните промени в поведението на пушачите“, каза ръководителят на изследването Хун Сюе, доцент по здравна администрация в Университет „Джордж Мейсън“ в американския щат Вирджиния.
„Кампаниите срещу тютюнопушенето могат да използват тези констатации, за да подобрят своите дейности, да ангажират обществото още повече и още по-ефективно да популяризират причините за спиране на тютюнопушенето“, добави той. Изследователите са използвали машинно самообучение и данни от социалните мрежи, за да анализират факторите, които влияят върху ефективните кампании против тютюнопушенето и ангажираността на потребителите.
Проучването е ръководено от Хун Сюе и от Гилбърт Гим, който също е доцент в Университет „Джордж Мейсън“. Те описаха проекта като първото широкомащабно изследване за извличане на данни от социалните мрежи, което разглежда ключови кампании срещу тютюнопушенето в Съединените щати.
Анализът също така установи, че потребителите реагират повече на мащабните кампании на правителствени организации и на организации с нестопанска цел, отколкото на по-слабите и местни кампании. Абонатите на Фейсбук са много по-склонни да реагират на публикации с видеоклипове. Около 12,5% от зрелите хора в САЩ пушат цигари, а повече от една трета търси информация по здравни въпроси онлайн. Това прави социалните мрежи една потенциално влиятелна платформа за кампании срещу тютюнопушенето, твърди проучването.
По публикацията работи: Велислава Велева
Планирането на екскурзия до Япония може да бъде вълнуващо, но и предизвикателно. За да се…
С всяка година интериорният дизайн се променя и развива, като носи нови тенденции и концепции…
Данъчната оценка на имот е процес, който се изисква при различни сделки или административни процедури,…
Пантофите за детска градина са неразделна част от ежедневието на всяко дете. Те не само…
Възможността да не сме единствените разумни същества във Вселената винаги е интригувала света. Какво ще…
Доколко животът на Земята се влияе от слънчевата радиация? Ново проучване доказа въздействието на електромагнитните…
Leave a Comment