Неприличен жест вместо разяснение за изравнителна сметка получила клиентка от топлинния си счетоводител. Не се е стигало до проява на физическа агресия, тъй като колегите на въпросния мъж се намесили в случката
Жената твърди, че с нищо не е провокирала мъжа зад гишето, предават от NOVA.
Искала само отговор на въпросите си. По думите й щяло да се стигне и до физическо посегателство, ако колегите на мъжа не се били намесили.
„Айде, у лево”, казва счетоводителят и показва среден пръст на клиентката Мария Филева.
Тъй като, според изравнителната й сметка, жената дължала близо 400 лева за гарсионера, в която цяла зима никой не е живял, решила да подаде жалба. Застанала на отреденото за това гише.
„Попитах: „Имате ли формуляр или трябва да напиша жалба в свободен текст?”. Отговорът беше: „Правете, каквото искате“. Зададох въпроса повторно и отговорът отново беше същият”, разказва Филева и допълва, че тази ситуация се повтаря общо четири пъти.
По думите на Мария, мъжът на гишето първо повишава тон, а след това започва да изрича и обиди. Тогава друг служител се намесва и кани Мария в стаята си, за да обсъдят проблема.
„След което се чу репликата: „Аз сега ще ти покажа на тебе!“ и вратата се отвори с трясък, с ритник, разхвърчаха се трески от бравата и в един момент скочиха всички служители от съседни стаи, за да успокояват въпросния служител. Ако не го бяха спрели неговите колеги, можеше да се стигне и до физическо посегателство”, казва клиентката.
На излизане от стаята, Мария успява да заснеме и неприличния жест, с който служителят я изпраща.
„Искрено съжалявам за случилото се! Реакцията на нашия служител е абсолютно недопустима. Всеки, който е клиент някъде, трябва да иска обяснение и това обяснение трябва да му се даде”, коментира управителят на фирмата за топлинно счетоводство Красимир Христов.
Той не е станал свидетел на случилото се, нито пък е уведомен за него от служителите си. Разбира два дни по-късно от публикация в интернет. Служителят на гишето бил дългогодишен техен кадър, с когото никога не са имали проблеми.
Какви мерки ще бъдат предприети срещу мъжа, от фирмата ще решат след като консултират служителя си с психолог и след като отново разговарят и с него и с останалите си колеги, тъй като охранителни камери в помещението няма. Междувременно, заради проявената срещу нея агресия, Мария подава жалба в полицията. Обмисля и да се откаже от услугите на „Топлофикация”.
По публикацията работи: Силвана Димитрова
Планирането на екскурзия до Япония може да бъде вълнуващо, но и предизвикателно. За да се…
С всяка година интериорният дизайн се променя и развива, като носи нови тенденции и концепции…
Данъчната оценка на имот е процес, който се изисква при различни сделки или административни процедури,…
Пантофите за детска градина са неразделна част от ежедневието на всяко дете. Те не само…
Възможността да не сме единствените разумни същества във Вселената винаги е интригувала света. Какво ще…
Доколко животът на Земята се влияе от слънчевата радиация? Ново проучване доказа въздействието на електромагнитните…
Leave a Comment