България

Жена получи неприличен жест от топлинният си счетоводител (ВИДЕО)

Неприличен жест вместо разяснение за изравнителна сметка получила клиентка от топлинния си счетоводител. Не се е стигало до проява на физическа агресия, тъй като колегите на въпросния мъж се намесили в случката

Жената твърди, че с нищо не е провокирала мъжа зад гишето, предават от NOVA.

Искала само отговор на въпросите си. По думите й щяло да се стигне и до физическо посегателство, ако колегите на мъжа не се били намесили.

„Айде, у лево”, казва счетоводителят и показва среден пръст на клиентката Мария Филева.

Тъй като, според изравнителната й сметка, жената дължала близо 400 лева за гарсионера, в която цяла зима никой не е живял, решила да подаде жалба. Застанала на отреденото за това гише.

„Попитах: „Имате ли формуляр или трябва да напиша жалба в свободен текст?”. Отговорът беше: „Правете, каквото искате“. Зададох въпроса повторно и отговорът отново беше същият”, разказва Филева и допълва, че тази ситуация се повтаря общо четири пъти.

По думите на Мария, мъжът на гишето първо повишава тон, а след това започва да изрича и обиди. Тогава друг служител се намесва и кани Мария в стаята си, за да обсъдят проблема.

„След което се чу репликата: „Аз сега ще ти покажа на тебе!“ и вратата се отвори с трясък, с ритник, разхвърчаха се трески от бравата и в един момент скочиха всички служители от съседни стаи, за да успокояват въпросния служител. Ако не го бяха спрели неговите колеги, можеше да се стигне и до физическо посегателство”, казва клиентката.

На излизане от стаята, Мария успява да заснеме и неприличния жест, с който служителят я изпраща.

„Искрено съжалявам за случилото се! Реакцията на нашия служител е абсолютно недопустима. Всеки, който е клиент някъде, трябва да иска обяснение и това обяснение трябва да му се даде”, коментира управителят на фирмата за топлинно счетоводство Красимир Христов.

Той не е станал свидетел на случилото се, нито пък е уведомен за него от служителите си. Разбира два дни по-късно от публикация в интернет. Служителят на гишето бил дългогодишен техен кадър, с когото никога не са имали проблеми.

Какви мерки ще бъдат предприети срещу мъжа, от фирмата ще решат след като консултират служителя си с психолог и след като отново разговарят и с него и с останалите си колеги, тъй като охранителни камери в помещението няма. Междувременно, заради проявената срещу нея агресия, Мария подава жалба в полицията. Обмисля и да се откаже от услугите на „Топлофикация”.

По публикацията работи: Силвана Димитрова

Leave a Comment
Сподели
Публикувано от
Редакция Нова Вест

Скорошни постове

  • Спонсорирани

Съвети от Руал Травел при планиране на перфектната екскурзия до Япония

Планирането на екскурзия до Япония може да бъде вълнуващо, но и предизвикателно. За да се…

преди 2 седмици
  • Спонсорирани

Прогнози за интериорния дизайн през 2025 г.: какво да очакваме?

С всяка година интериорният дизайн се променя и развива, като носи нови тенденции и концепции…

преди 4 седмици
  • Спонсорирани

Какви документи са необходими за данъчна оценка на имот?

Данъчната оценка на имот е процес, който се изисква при различни сделки или административни процедури,…

преди 4 седмици
  • Спонсорирани

Пантофи за детска градина, които всяко дете ще хареса: най-добрите модели

Пантофите за детска градина са неразделна част от ежедневието на всяко дете. Те не само…

преди 2 месеца
  • Любопитно

Съвсем малка е вероятността да бъде открит живот в Млечния път

Възможността да не сме единствените разумни същества във Вселената винаги е интригувала света. Какво ще…

преди 2 месеца
  • Любопитно

Как слънчевата радиация влияе на Земята?

Доколко животът на Земята се влияе от слънчевата радиация? Ново проучване доказа въздействието на електромагнитните…

преди 2 месеца