Вече повечето от нас са наясно сята окол о Илън Мъст и Туитър. Милиардерът наскоро се отказа от голяма сделка, с която щеше да закупи социалната платформа, а причината за отказа бяха ботове в Туитър. Именно с тази тема е свързано и предизвикателството на Мъск към изпълнителния директор на Туитър. Параг Агравал бе предизвикан на публичен дебат на тема процентът на ботове в платформата
След като се отказа от сделката за закупуване на Tуитър на стойност 44 милиарда долара, милиардерът Илон Мъск покани главния изпълнителен директор на Tуитър на публичен дебат, пише БГНЕС.
Less than 5% of Twitter daily users are fake/spam
— Elon Musk (@elonmusk) August 6, 2022
Той предложи тема на дебата да бъде процентът на ботове в платформата, което стана причина да откаже сделката за покупка на Туитър. По този повод Мъск организира и проучване в своя акаунт в Tуитър, а когато резултатите от проучването излязоха наяве, той заяви, че „Tуитър говори“.
Twitter has spoken …
— Elon Musk (@elonmusk) August 7, 2022
Сделката, която коментираше целият свят, се оказа в задънена улица. И Tуитър, и Илон Мъск се обвиняват взаимно и въпросът стигна до съд. Макар че Мъск продължи да споделя публикации от акаунта си в Tуитър, след като се отказа от сделката, последните му постове успяха да изненадат много хора.
В Туитър Илон Мъск покани главния изпълнителен директор на платформата Параг Агравал на публичен дебат за процента на ботовете в платформата. „Нека Tуитър докаже на обществеността, че има по-малко от 5% фалшиви или спам потребители“, добави той.
След този туит Мъск организира проучване и попита последователите си дали вярват на твърдението, че по-малко от 5% от месечно активните потребители на Twitter са „фалшиви или спам“ акаунти. Първият вариант на анкетата с два варианта беше „Да“ с три емотикона на робот, а другият вариант беше „Не“.
Резултатът от проучването всъщност изобщо не е изненадващ. 64,9 % от гласувалите са отбелязали опцията „Не“, с което показват, че не вярват на аргументите на Tуитър. Останалите 35,1 % са отбелязали опцията „Да“ и са заявили, че вярват в Tуитър.
По публикацията работи: Пламена Сутева