За второто тримесечие, приходите на социалната мрежа Facebook са паднали с 1%, като това се равнява на 28,8 млрд. долара. Смята се, че това ще продължи като тенденция и през следващото тримесечие
Социалната мрежа Facebook за първи път в историята си отчете спад на приходите – за второто тримесечие те са паднали с 1% до 28,8 млрд. долара.
Очаква се спадът в приходите за третото тримесечие да бъде още по-голям, съобщава The Verge.
Общата печалба на компанията-майка Meta спадна с 36% до 6,7 милиарда долара. Reality Labs, подразделението, отговорно за създаването на мета-вселената на Марк Зукърбърг, загуби 2,8 милиарда долара през второто тримесечие.
Приложението на Apple „Ask not to track“ е намалило ефективността на рекламите, като само от потребителите на Iphone компанията е загубила 10 милиарда долара приходи от реклами само през миналата година. Приложението, в комбинация със световната рецесия и кризи принуди рекламодателите да намалят разходите си, пише БГНЕС.
Въпреки че приходите на Meta спадат, компанията все пак отбеляза ръст на ежедневните потребители на Facebook с 3% до 1,97 милиарда.
Сега компанията отчита 2,88 милиарда потребители, които ползват пакета от приложения на компанията – Facebook, Messenger, Instagram и WhatsApp.
По публикацията работи: Пламена Сутева
Планирането на екскурзия до Япония може да бъде вълнуващо, но и предизвикателно. За да се…
С всяка година интериорният дизайн се променя и развива, като носи нови тенденции и концепции…
Данъчната оценка на имот е процес, който се изисква при различни сделки или административни процедури,…
Пантофите за детска градина са неразделна част от ежедневието на всяко дете. Те не само…
Възможността да не сме единствените разумни същества във Вселената винаги е интригувала света. Какво ще…
Доколко животът на Земята се влияе от слънчевата радиация? Ново проучване доказа въздействието на електромагнитните…
Leave a Comment