Това заяви Асен Александров, който е председател на Сдружението на директорите в средното образование и автор на идеята да се учи на две нива
„Трябва да олекотим учебното съдържание“, каза директорът на 51-во училище в София Асен Александров.
„Да преосмислим дали някой знания са ни необходими. Живеем във времето, когато информацията не е такава ценност сега е важно да се мисли критично, излишната информация да бъде съкратена“, допълни Александров.
Според него идеята за обучение на две скорости и с различни учебници не е чак толкова екзотична. „Съдържанието трябва да е по-леко, темите да са по-лесни и излишната информация да бъде съкратена“, смята Александров, съобщиха от bTV.
„Има различни начини, по които може да се направи обучението на две скорости. В повечето държави се делят на паралелки“, каза Александров. По думите му много от учениците се отказват от математиката още в пети и шести клас, защото им се струва прекалено трудна.
Подобно обучение би дало шанс на тези деца да се преориентират в нещо, което им
е по-лесно. „Мисля, че стъпка по стъпка това ще стане“, заключи той.
По публикацията работи: Станислава Гавазова
Планирането на екскурзия до Япония може да бъде вълнуващо, но и предизвикателно. За да се…
С всяка година интериорният дизайн се променя и развива, като носи нови тенденции и концепции…
Данъчната оценка на имот е процес, който се изисква при различни сделки или административни процедури,…
Пантофите за детска градина са неразделна част от ежедневието на всяко дете. Те не само…
Възможността да не сме единствените разумни същества във Вселената винаги е интригувала света. Какво ще…
Доколко животът на Земята се влияе от слънчевата радиация? Ново проучване доказа въздействието на електромагнитните…
Leave a Comment