Победителят в кампанията „Най-добър млад шофьор на България“ ще спечели ваучер за гориво на стойност 6000 лв. Подготвени са и още изненади за участниците. Кампанията стартира днес и продължава до 21-ви май, като целта ѝ е, младите шофьори да докажат, че са знаещи и можещи
Днес в 10:00 часа стартира петото поредно издание на кампанията „Най-добър млад шофьор на България“. Основен организатор на събитието и тази година е Съюзът на българските автомобилисти – СБА.
В първия етап на кампанията, който ще продължи от 21 март до 1 май, желаещите могат да се регистрират за участие онлайн на сайта на кампанията mladshofior.bg чрез решаване на тест от 20 въпроса, свързани с шофирането и пътната безопасност. Двайсетте участници, справили се най-добре с теста, ще бъдат поканени на финалното практическо състезание, което ще се проведе на 28 май в София.
Голямата награда в тазгодишното издание на кампанията ще бъдат ваучери на стойност 6000 лв. за гориво. Освен това за останалите финалисти организаторите и партньорите на кампанията са подготвили още много изненади – смартфон, ползване на премиум автомобил за период до 2 седмици, СБА карти за всички финалисти и още много изненади. Освен предметните награди, първите двама ще могат да се включат и в международно състезание тази есен в Испания. В него те ще се съревновават с участници от 20 държави, в които се провежда кампанията „Най-добър млад шофьор“.
„Най-добър млад шофьор на България е нашето предизвикателство към водачите на възраст до 26 години. С него ние ги призоваваме да се включат и да докажат, че много от младите шофьори у нас са способни и знаещи, обратно на масово наложеното мнение в по-възрастните водачи. В предходните издания се включиха над 15 000 млади шофьори и сме щастливи, че кампанията бързо се превръща в една добре работеща обща кауза между младите шофьори, неправителствения сектор, държавата и бизнеса за по-безопасни пътища в България“, заяви инж. Емил Панчев, председател на СБА.
Партньори на кампанията „Най-добър млад шофьор на България“ са Главна дирекция „Пътна полиция“ към ГДНП, Българският червен кръст, Държавна агенция „Безопасност на движението по пътищата“, Столична община, фондация „София – европейска столица на спорта“, ДЗИ, Топ рент а кар, Йетел България и София Тех Парк. Кампанията се осъществява с медийната подкрепа на Фреш Медиа България.
Планирането на екскурзия до Япония може да бъде вълнуващо, но и предизвикателно. За да се…
С всяка година интериорният дизайн се променя и развива, като носи нови тенденции и концепции…
Данъчната оценка на имот е процес, който се изисква при различни сделки или административни процедури,…
Пантофите за детска градина са неразделна част от ежедневието на всяко дете. Те не само…
Възможността да не сме единствените разумни същества във Вселената винаги е интригувала света. Какво ще…
Доколко животът на Земята се влияе от слънчевата радиация? Ново проучване доказа въздействието на електромагнитните…
Leave a Comment