Услугата е свързана с електронните адреси, чрез които НАП кореспондира с физически и юридически лица
Те вече могат да се заявяват и коригират онлайн от клиентите чрез използване на нова електронна услуга „Управление на достъпи и на контактна информация“.
Притежателите на ПИК, издаден от агенцията, или електронен подпис, могат да променят имейлите и телефоните за контакт с НАП за целите на изпълнението на данъчно-осигурителните изисквания. По този начин комуникацията между данъчната администрация и потребителите ще се улесни, намалявайки значително случаите на неактуална контактна информация.
Електронният адрес за кореспонденция по чл. 28, ал. 2 от ДОПК за получаване на съобщения от НАП е задължителен за лицата, регистрирани по Закона за данъка върху добавената стойност, и поради тази причина актуалният имейл трябва да е един, поясняват от НАП. При всяко актуализиране на имейл, системата изпраща линк на електронна поща, който изисква потвърждение преди промяната да влезе в сила. Смяната на телефон за контакт се извършва в 2 стъпки, като няма пречка да бъде посочен мобилен номер, уточняват от приходната агенция.
Новата услуга е достъпна под името „Управление на достъпи и на контактна информация“ в портала за е-услуги на НАП. От НАП съветват потребителите да предоставят актуален имейл за кореспонденция, за да може комуникацията с приходната агенция да се извършва изцяло електронно, а не на хартия.
Празнуването на Деня на Майката може да се проведе по много различни начини, но е…
Суитшъртите са толкова удобни и универсални дрехи, че може би ще искате да имате няколко…
Развитието на дигиталния свят бележи промени в редица аспекти от живота на хората и предоставя…
Маркучите за въздух са важен компонент, който има множество индустриални и домашни приложения. Те са…
Като родители ние винаги искаме най-доброто за нашите деца, особено когато става въпрос за тяхното…
Наемането на автомобил за кратко пътуване предлага редица ползи, особено когато разполагаме с ограничено време,…
Leave a Comment