Услугата е свързана с електронните адреси, чрез които НАП кореспондира с физически и юридически лица
Те вече могат да се заявяват и коригират онлайн от клиентите чрез използване на нова електронна услуга „Управление на достъпи и на контактна информация“.
Притежателите на ПИК, издаден от агенцията, или електронен подпис, могат да променят имейлите и телефоните за контакт с НАП за целите на изпълнението на данъчно-осигурителните изисквания. По този начин комуникацията между данъчната администрация и потребителите ще се улесни, намалявайки значително случаите на неактуална контактна информация.
Електронният адрес за кореспонденция по чл. 28, ал. 2 от ДОПК за получаване на съобщения от НАП е задължителен за лицата, регистрирани по Закона за данъка върху добавената стойност, и поради тази причина актуалният имейл трябва да е един, поясняват от НАП. При всяко актуализиране на имейл, системата изпраща линк на електронна поща, който изисква потвърждение преди промяната да влезе в сила. Смяната на телефон за контакт се извършва в 2 стъпки, като няма пречка да бъде посочен мобилен номер, уточняват от приходната агенция.
Новата услуга е достъпна под името „Управление на достъпи и на контактна информация“ в портала за е-услуги на НАП. От НАП съветват потребителите да предоставят актуален имейл за кореспонденция, за да може комуникацията с приходната агенция да се извършва изцяло електронно, а не на хартия.
Планирането на екскурзия до Япония може да бъде вълнуващо, но и предизвикателно. За да се…
С всяка година интериорният дизайн се променя и развива, като носи нови тенденции и концепции…
Данъчната оценка на имот е процес, който се изисква при различни сделки или административни процедури,…
Пантофите за детска градина са неразделна част от ежедневието на всяко дете. Те не само…
Възможността да не сме единствените разумни същества във Вселената винаги е интригувала света. Какво ще…
Доколко животът на Земята се влияе от слънчевата радиация? Ново проучване доказа въздействието на електромагнитните…
Leave a Comment