12.1 C
София

Twitter пусна нови рекламни функции

Не пропускайте

Редакция Нова Вест
Редакция Нова Вест
Изпращайте ни вашите сигнали и снимки по всяко време на novavest.bg@gmail.com или на нашата фейсбук страница https://www.facebook.com/novavest.bg/

Социалната платформа се насочва към онлайн търговията

Социалната мрежа Twitter пусна нови рекламни функции и обнови алгоритъма, който решава кои реклами да виждат потребителите. Всичко това е част от усилията на компанията да постави основата за пускането на бъдещи функции за електронна търговия, разкри социалната мрежа пред Ройтерс, цитирана от Investor.bg.

Новите функции бяха обявени в момент, в който Twitter се стреми да засили бизнеса си с реклами – стратегия, целяща бързо генериране на приходи от продажби. Той представлява само 15% от бизнеса на Twitter за миналата година. Усилията могат да помогнат на Twitter да постигне целта си да удвои своите годишни приходи до 2023 г.

Базираната в Сан Франциско компания се позиционира така, че в крайна сметка да позволи на брандовете да продават продукти през нейната услуга, като първо подобри способността си да показва на потребителите подходящи реклами и увеличи вероятността да кликнат върху тях.

По думите на Камара Бенджамин, групов продуктов мениджър на Twitter, това ще накара хората да инсталират приложения, да посещават уебсайтове и да намират продукти, отговарящи на нуждите им.

Рекламите, промотиращи сваляния на мобилни игри и други приложения, които са основен вид реклами в социални мрежи, сега ще позволяват на потребителите да започнат свалянето им, без да напускат Twitter, посочи в публикация в блога си компанията. По-рано потребителите трябваше да излязат от социалната мрежа, за да свалят други приложения.

Twitter допълва, че работи по нови инструменти, които да позволят на компаниите да предлагат реклами, за да намират клиенти, които са по-склонни да извършват покупки в приложения.

Функция за слайдшоу реклами, включващи различни продукти, сега изпращат потребителите към различни уебсайтове, ако кликнат на рекламата. Преди брандовете можеха да изберат само една дестинация, към която да се препращат купувачите. Това е увеличило броя на кликванията върху рекламни кампании с 25%, обяви компанията.

Освен това Twitter е подобрила и рекламния си алгоритъм, показвайки реклами до по-голям брой хора в началото на кампания, така че да може да прецени по-добре потребителския интерес, твърди Бенджамин.

По публикацията работи Снежина Раева

- Реклама -spot_img

**Радев: Назначението на Спецов в Лукойл е незаконно, а политиката в...

**Президентът Радев обяви остри критики срещу управлението на казуса "Лукойл": Нарушения на Конституцията и правовата държава** Президентът Румен Радев изрази сериозни опасения относно последните действия...

Деница Сачева разкри: Румен Спецов има тайно доверие от САЩ и...

**Деница Сачева: „Румен Спецов е професионалист с опит, а бюджетът за 2026 г. е единственият реалистичен вариант“** Деница Сачева от ГЕРБ отхвърли остро критиките на...

Трима загинали и блокиран тракийски път след фатално ПТП, причинето от...

**ТРАГИЧНО ПТП НА АВТОМАГИСТРАЛА „ТРАКИЯ“ ВЗЕМА ТРИ ЖИВОТА** Трима души загинаха, а един е тежко ранен след катастрофален инцидент на автомагистрала „Тракия“, съобщиха първоначални източници....

Синът на Радан Кънев заловен с дрога: 17-годишният Борис задържан с...

**Скандал около сина на евродепутата Радан Кънев: 17-годишен младеж задържан с наркотици** В ранните часове на днешния ден патрул на 6-то Районно полицейско управление в...

Топло за ноември: до 21 градуса в почивните дни, но мъгливо...

**Уикендът обещава спокойно и меко време с леки облаци и мъгли** България очаква сравнително тиха и стабилна метеорологична обстановка през предстоящите почивни дни, съобщават експертите...
- Реклама -

Последни новини