Технологии

Twitter пусна нови рекламни функции

Социалната платформа се насочва към онлайн търговията

Социалната мрежа Twitter пусна нови рекламни функции и обнови алгоритъма, който решава кои реклами да виждат потребителите. Всичко това е част от усилията на компанията да постави основата за пускането на бъдещи функции за електронна търговия, разкри социалната мрежа пред Ройтерс, цитирана от Investor.bg.

Новите функции бяха обявени в момент, в който Twitter се стреми да засили бизнеса си с реклами – стратегия, целяща бързо генериране на приходи от продажби. Той представлява само 15% от бизнеса на Twitter за миналата година. Усилията могат да помогнат на Twitter да постигне целта си да удвои своите годишни приходи до 2023 г.

Базираната в Сан Франциско компания се позиционира така, че в крайна сметка да позволи на брандовете да продават продукти през нейната услуга, като първо подобри способността си да показва на потребителите подходящи реклами и увеличи вероятността да кликнат върху тях.

По думите на Камара Бенджамин, групов продуктов мениджър на Twitter, това ще накара хората да инсталират приложения, да посещават уебсайтове и да намират продукти, отговарящи на нуждите им.

Рекламите, промотиращи сваляния на мобилни игри и други приложения, които са основен вид реклами в социални мрежи, сега ще позволяват на потребителите да започнат свалянето им, без да напускат Twitter, посочи в публикация в блога си компанията. По-рано потребителите трябваше да излязат от социалната мрежа, за да свалят други приложения.

Twitter допълва, че работи по нови инструменти, които да позволят на компаниите да предлагат реклами, за да намират клиенти, които са по-склонни да извършват покупки в приложения.

Функция за слайдшоу реклами, включващи различни продукти, сега изпращат потребителите към различни уебсайтове, ако кликнат на рекламата. Преди брандовете можеха да изберат само една дестинация, към която да се препращат купувачите. Това е увеличило броя на кликванията върху рекламни кампании с 25%, обяви компанията.

Освен това Twitter е подобрила и рекламния си алгоритъм, показвайки реклами до по-голям брой хора в началото на кампания, така че да може да прецени по-добре потребителския интерес, твърди Бенджамин.

По публикацията работи Снежина Раева

Leave a Comment
Сподели
Публикувано от
Редакция Нова Вест

Скорошни постове

  • България

**Радев: Назначението на Спецов в Лукойл е незаконно, а политиката в България се превръща в диктатура**

**Президентът Радев обяви остри критики срещу управлението на казуса "Лукойл": Нарушения на Конституцията и правовата…

преди един ден
  • България

Деница Сачева разкри: Румен Спецов има тайно доверие от САЩ и Британия, а бюджетът 2026 е последен шанс за спасение на финансите

**Деница Сачева: „Румен Спецов е професионалист с опит, а бюджетът за 2026 г. е единственият…

преди един ден
  • България

Трима загинали и блокиран тракийски път след фатално ПТП, причинето от загуба на контрол над волана

**ТРАГИЧНО ПТП НА АВТОМАГИСТРАЛА „ТРАКИЯ“ ВЗЕМА ТРИ ЖИВОТА** Трима души загинаха, а един е тежко…

преди един ден
  • България

Синът на Радан Кънев заловен с дрога: 17-годишният Борис задържан с марихуана и машинка за цигари

**Скандал около сина на евродепутата Радан Кънев: 17-годишен младеж задържан с наркотици** В ранните часове…

преди един ден
  • България

Топло за ноември: до 21 градуса в почивните дни, но мъгливо в равнините

**Уикендът обещава спокойно и меко време с леки облаци и мъгли** България очаква сравнително тиха…

преди един ден
  • България

Топло за ноември: 21 градуса в почивните дни, но мъглата ще скрие слънцето в равнините

**Уикендът обещава спокойно и меко време с леки облаци и мъгли** България очаква сравнително тихо…

преди един ден