Технологии

Twitter пусна нови рекламни функции

Социалната платформа се насочва към онлайн търговията

Социалната мрежа Twitter пусна нови рекламни функции и обнови алгоритъма, който решава кои реклами да виждат потребителите. Всичко това е част от усилията на компанията да постави основата за пускането на бъдещи функции за електронна търговия, разкри социалната мрежа пред Ройтерс, цитирана от Investor.bg.

Новите функции бяха обявени в момент, в който Twitter се стреми да засили бизнеса си с реклами – стратегия, целяща бързо генериране на приходи от продажби. Той представлява само 15% от бизнеса на Twitter за миналата година. Усилията могат да помогнат на Twitter да постигне целта си да удвои своите годишни приходи до 2023 г.

Базираната в Сан Франциско компания се позиционира така, че в крайна сметка да позволи на брандовете да продават продукти през нейната услуга, като първо подобри способността си да показва на потребителите подходящи реклами и увеличи вероятността да кликнат върху тях.

По думите на Камара Бенджамин, групов продуктов мениджър на Twitter, това ще накара хората да инсталират приложения, да посещават уебсайтове и да намират продукти, отговарящи на нуждите им.

Рекламите, промотиращи сваляния на мобилни игри и други приложения, които са основен вид реклами в социални мрежи, сега ще позволяват на потребителите да започнат свалянето им, без да напускат Twitter, посочи в публикация в блога си компанията. По-рано потребителите трябваше да излязат от социалната мрежа, за да свалят други приложения.

Twitter допълва, че работи по нови инструменти, които да позволят на компаниите да предлагат реклами, за да намират клиенти, които са по-склонни да извършват покупки в приложения.

Функция за слайдшоу реклами, включващи различни продукти, сега изпращат потребителите към различни уебсайтове, ако кликнат на рекламата. Преди брандовете можеха да изберат само една дестинация, към която да се препращат купувачите. Това е увеличило броя на кликванията върху рекламни кампании с 25%, обяви компанията.

Освен това Twitter е подобрила и рекламния си алгоритъм, показвайки реклами до по-голям брой хора в началото на кампания, така че да може да прецени по-добре потребителския интерес, твърди Бенджамин.

По публикацията работи Снежина Раева

Leave a Comment
Сподели
Публикувано от
Редакция Нова Вест

Скорошни постове

  • Спонсорирани

Съвети от Руал Травел при планиране на перфектната екскурзия до Япония

Планирането на екскурзия до Япония може да бъде вълнуващо, но и предизвикателно. За да се…

преди 2 седмици
  • Спонсорирани

Прогнози за интериорния дизайн през 2025 г.: какво да очакваме?

С всяка година интериорният дизайн се променя и развива, като носи нови тенденции и концепции…

преди 4 седмици
  • Спонсорирани

Какви документи са необходими за данъчна оценка на имот?

Данъчната оценка на имот е процес, който се изисква при различни сделки или административни процедури,…

преди 4 седмици
  • Спонсорирани

Пантофи за детска градина, които всяко дете ще хареса: най-добрите модели

Пантофите за детска градина са неразделна част от ежедневието на всяко дете. Те не само…

преди 2 месеца
  • Любопитно

Съвсем малка е вероятността да бъде открит живот в Млечния път

Възможността да не сме единствените разумни същества във Вселената винаги е интригувала света. Какво ще…

преди 3 месеца
  • Любопитно

Как слънчевата радиация влияе на Земята?

Доколко животът на Земята се влияе от слънчевата радиация? Ново проучване доказа въздействието на електромагнитните…

преди 3 месеца