Google ограничава отричането на климатичните промени. Ето как

blank
Кадър: Youtube
- Реклама -

Новите правила ще влязат в сила от следващия месец 

Технологичният гигант Google планира да ограничи отричането на климатичните промени, като те няма да могат да осребяват свое съдържание в нейните платформи.

Нови правила за рекламодатели, издатели и създатели на YouTube ще забранят реклами за и монетизиране на съдържание, което „противоречи на утвърдения научен консенсус относно съществуването и причините“ на изменението на климата, се казва в изявление на компанията.

- Реклама -

„Това включва съдържание, отнасящо се до изменението на климата, за които се казва, че са измислица или измама, твърдения, отричащи, че дългосрочните тенденции показват, че климата на планетата се затопля и твърдения, отричащи, че емисиите на парникови газове или човешката дейност допринасят за изменението на климата“, каза Google.

„Рекламодателите просто не искат техните реклами да се показват до това съдържание. И издателите и създателите не искат реклами, популяризиращи тези твърдения, да се показват на техните страници или видеоклипове.“

Компанията ще разгледа съдържанието и ще прави разграничение между неверни твърдения, представяни като факти, и съдържание, което съобщава за такива твърдения или ги обсъжда.

„Ние също така ще продължим да разрешаваме реклами и осигуряване на приходи по други теми, свързани с климата, включително публични дебати относно политиката в областта на климата, различните въздействия на изменението на климата, нови изследвания и др.“ Google ще започне да прилага  новите правилата от ноември.

Превод и редакция: „Нова Вест“, Ралица Димитрова

 

- Реклама -