Интелигентен виртуален асистент свързва застрахователните компании с техните клиенти, агенти и служители. Многоезичният помощник Bethее е разработен от българската компания Ablera. Той бързо и лесно изпълнява различни задачи и улеснява работата на застрахователите.
Beth бързо и лесно изпълнява различни задачи като предлагане на персонализирана застрахователна оферта, сравнение на продукти, консултиране, и съдействие при завеждането на щети. Всичко това се случва интерактивно, в разговорна форма, репликирайки комуникация човек-човек с крайния потребител. Асистентът обработва заявките и отговаря на клиентите в рамките на минути, пише Vesti.bg.
„В Ablera, това задълбоченото познаване на застрахователния бизнес и иновативните технологии е подсилено от непрекъснат мониторинг на изследвания и доклади, в съчетание с обстойни маркетингови проучвания. Всичко това ни позволи да идентифицираме тенденциите в бранша и предизвикателствата в областта на автоматизацията и дигитализацията, пред които са изправени застрахователните компании. Категоричните изисквания на пазара за нов тип клиентско изживяване, персонализация на продуктите, риска и ценообразуването доведоха до идеята за създаване на SERDICA Insurance Suite, част от който е и Beth”, разказва той.
По публикацията работи: Ралица Димитрова
Празнуването на Деня на Майката може да се проведе по много различни начини, но е…
Суитшъртите са толкова удобни и универсални дрехи, че може би ще искате да имате няколко…
Развитието на дигиталния свят бележи промени в редица аспекти от живота на хората и предоставя…
Маркучите за въздух са важен компонент, който има множество индустриални и домашни приложения. Те са…
Като родители ние винаги искаме най-доброто за нашите деца, особено когато става въпрос за тяхното…
Наемането на автомобил за кратко пътуване предлага редица ползи, особено когато разполагаме с ограничено време,…
Leave a Comment