Интелигентен виртуален асистент свързва застрахователните компании с техните клиенти, агенти и служители. Многоезичният помощник Bethее е разработен от българската компания Ablera. Той бързо и лесно изпълнява различни задачи и улеснява работата на застрахователите.
Beth бързо и лесно изпълнява различни задачи като предлагане на персонализирана застрахователна оферта, сравнение на продукти, консултиране, и съдействие при завеждането на щети. Всичко това се случва интерактивно, в разговорна форма, репликирайки комуникация човек-човек с крайния потребител. Асистентът обработва заявките и отговаря на клиентите в рамките на минути, пише Vesti.bg.
„В Ablera, това задълбоченото познаване на застрахователния бизнес и иновативните технологии е подсилено от непрекъснат мониторинг на изследвания и доклади, в съчетание с обстойни маркетингови проучвания. Всичко това ни позволи да идентифицираме тенденциите в бранша и предизвикателствата в областта на автоматизацията и дигитализацията, пред които са изправени застрахователните компании. Категоричните изисквания на пазара за нов тип клиентско изживяване, персонализация на продуктите, риска и ценообразуването доведоха до идеята за създаване на SERDICA Insurance Suite, част от който е и Beth”, разказва той.
По публикацията работи: Ралица Димитрова
**Трамвайна катастрофа в София: Алкохол и безразсъдство зад волана** Инцидент с трамвай в София, при…
**Катастрофа с електрическа триколка в Плевенско** Във вторник, около 16:00 часа, в село Загражден, област…
**20 кг контрабандно сребро заловени на Капитан Андреево** Митнически служители на граничния пункт Капитан Андреево…
**Брезник и Видрица: Токсична вода и безпомощност** Втори месец Брезник е под строги водни ограничения.…
**Рангелов се отказва от имунитета си** Независимият депутат Марио Рангелов се отказа от парламентарния си…
**Парламентът се завърна с напрежение и дебати** Депутатите се върнаха в Народното събрание след лятната…
Leave a Comment