Интелигентен виртуален асистент свързва застрахователните компании с техните клиенти, агенти и служители. Многоезичният помощник Bethее е разработен от българската компания Ablera. Той бързо и лесно изпълнява различни задачи и улеснява работата на застрахователите.
Beth бързо и лесно изпълнява различни задачи като предлагане на персонализирана застрахователна оферта, сравнение на продукти, консултиране, и съдействие при завеждането на щети. Всичко това се случва интерактивно, в разговорна форма, репликирайки комуникация човек-човек с крайния потребител. Асистентът обработва заявките и отговаря на клиентите в рамките на минути, пише Vesti.bg.
„В Ablera, това задълбоченото познаване на застрахователния бизнес и иновативните технологии е подсилено от непрекъснат мониторинг на изследвания и доклади, в съчетание с обстойни маркетингови проучвания. Всичко това ни позволи да идентифицираме тенденциите в бранша и предизвикателствата в областта на автоматизацията и дигитализацията, пред които са изправени застрахователните компании. Категоричните изисквания на пазара за нов тип клиентско изживяване, персонализация на продуктите, риска и ценообразуването доведоха до идеята за създаване на SERDICA Insurance Suite, част от който е и Beth”, разказва той.
По публикацията работи: Ралица Димитрова
**Президентът Радев обяви остри критики срещу управлението на казуса "Лукойл": Нарушения на Конституцията и правовата…
**Деница Сачева: „Румен Спецов е професионалист с опит, а бюджетът за 2026 г. е единственият…
**ТРАГИЧНО ПТП НА АВТОМАГИСТРАЛА „ТРАКИЯ“ ВЗЕМА ТРИ ЖИВОТА** Трима души загинаха, а един е тежко…
**Скандал около сина на евродепутата Радан Кънев: 17-годишен младеж задържан с наркотици** В ранните часове…
**Уикендът обещава спокойно и меко време с леки облаци и мъгли** България очаква сравнително тиха…
**Уикендът обещава спокойно и меко време с леки облаци и мъгли** България очаква сравнително тихо…
Leave a Comment