Интелигентен виртуален асистент свързва застрахователните компании с техните клиенти, агенти и служители. Многоезичният помощник Bethее е разработен от българската компания Ablera. Той бързо и лесно изпълнява различни задачи и улеснява работата на застрахователите.
Beth бързо и лесно изпълнява различни задачи като предлагане на персонализирана застрахователна оферта, сравнение на продукти, консултиране, и съдействие при завеждането на щети. Всичко това се случва интерактивно, в разговорна форма, репликирайки комуникация човек-човек с крайния потребител. Асистентът обработва заявките и отговаря на клиентите в рамките на минути, пише Vesti.bg.
„В Ablera, това задълбоченото познаване на застрахователния бизнес и иновативните технологии е подсилено от непрекъснат мониторинг на изследвания и доклади, в съчетание с обстойни маркетингови проучвания. Всичко това ни позволи да идентифицираме тенденциите в бранша и предизвикателствата в областта на автоматизацията и дигитализацията, пред които са изправени застрахователните компании. Категоричните изисквания на пазара за нов тип клиентско изживяване, персонализация на продуктите, риска и ценообразуването доведоха до идеята за създаване на SERDICA Insurance Suite, част от който е и Beth”, разказва той.
По публикацията работи: Ралица Димитрова
Планирането на екскурзия до Япония може да бъде вълнуващо, но и предизвикателно. За да се…
С всяка година интериорният дизайн се променя и развива, като носи нови тенденции и концепции…
Данъчната оценка на имот е процес, който се изисква при различни сделки или административни процедури,…
Пантофите за детска градина са неразделна част от ежедневието на всяко дете. Те не само…
Възможността да не сме единствените разумни същества във Вселената винаги е интригувала света. Какво ще…
Доколко животът на Земята се влияе от слънчевата радиация? Ново проучване доказа въздействието на електромагнитните…
Leave a Comment