Пред много от нас стои въпросът: Как да подобрим пъргавината на ума си? Според британски и американски специалисти установиха, че здравите хора изпълняват по-добре трудни когнитивни задачи, когато са пили какаова напитка с много флаваноли.
Известно е, че флаванолите са полезни за сърдечносъдовата система. Изследването на психолози от университета на Урбана – Шампейн и университета в Бирмингам обаче е първото, което доказва положителния им ефект върху съдовата функция на мозъка и когнитивната дейност у млади и здрави хора, предава DarikNews.
Учените са работили с 18 доброволци, непушачи. Повечето от тях решили когнитивните задачи по-бързо (с до 11%), след като пили богато на флаваноли какао. При четирима обаче разлика нямало. Изследването показало, че тези четирима души са имали по-висока първоначална оксигенация на мозъка и при тях не е имало поле за подобрение.
Районната прокуратура в Търговище постигна бърз и окончателен съдебен акт срещу 43-годишния П.П. Той е…
Задържан е мъж, теглил куче, вързано за автомобила му, съобщиха от МВР. Сигналът е подаден…
След протест на Софийска градска прокуратура Софийският апелативен съд измени присъдата по наказателно дело за…
Софийският апелативен съд увеличи наказанията по дело за тежко посегателство срещу журналиста С.А., извършено в…
Министърът на външните работи Велислава Петрова-Чамова отхвърли твърденията, че позицията на България спрямо Украйна ще…
Жители и природозащитници в Синеморец алармират за напрежение около планираното изграждане на къмпинг в непосредствена…
Leave a Comment