Премиерът разговаря с просветния министър и обсъдиха мерките за децата в училищата
Министър-председателят Бойко Борисов възложи на министъра на образованието Красимир Вълчев да продължи с прилагането на гъвкави методи на обучение на учениците по време на пандемията, съобщават от правителствената пресслужба.
„Това не са лесни задачи и не са лесни решения да затваряш хората в домовете им. Застояването на децата вкъщи крие рискове – обездвижване, губене на мотивация за учене, десоциализират се, психически проблеми, които ние също отчитаме, когато взимаме решения“, категоричен беше премиерът Борисов. По думите му локалното вземане на решения за преминаване към електронна среда на обучение остава най-правилният подход за учебните заведения.
„Този метод е правилен – там, където няма зарази, децата да учат. На другите места – следете броя на заболелите, така че да щадим и учителите и използвайте родителите при взимането на решения, защото това касае техните деца. Ние мислим най-доброто“, подчерта министър-председателят.
Вълчев заяви, че обучението в електронна среда за учениците е ефективна алтернатива, когато става дума за по-кратък период от време.
„Следим стойностите и даваме възможност да се прилага в училищата подход на редуване на присъственото обучение с обучението в електронна среда“, допълни Вълчев. Той посочи, че е обсъждано и ще бъде предложено решение за задължително носене на защитни маски в класните стаи за учениците от 5 до 12 клас.
Празнуването на Деня на Майката може да се проведе по много различни начини, но е…
Суитшъртите са толкова удобни и универсални дрехи, че може би ще искате да имате няколко…
Развитието на дигиталния свят бележи промени в редица аспекти от живота на хората и предоставя…
Маркучите за въздух са важен компонент, който има множество индустриални и домашни приложения. Те са…
Като родители ние винаги искаме най-доброто за нашите деца, особено когато става въпрос за тяхното…
Наемането на автомобил за кратко пътуване предлага редица ползи, особено когато разполагаме с ограничено време,…
Leave a Comment