Пет млн долара на минута харчили американците на черния петък в интернет

Тъй като Денят на благодарността се падна шест дни по-късно, отколкото миналата година, компаниите за търговия на дребно в САЩ засилиха рекламните си кампании и предложиха по-големи отстъпки върху продукти като домакински уреди, спортни стоки, телевизори, потребителски стоки и играчки на „Черния петък“.

Потребителите са откликнали на предложенията за изгодни сделки. Те са харчили 5,3 млн. долара на минута за онлайн покупки по време на „Черния петък“, сочат данните на Adobe Analytics.

Американците, търсещи изгодни сделки в интернет, са извадили смартфоните си и за първи път са похарчили над 4 млрд. долара в Деня на благодарността, който постави началото на сезона на празничното пазаруване, предава CNN.

Рекордните продажби в интернет на обща стойност 4,2 млрд. долара в Деня на благодарността са се случили още преди тиквеният пай да се озове на масата. Те са положили основите за натоварения Черен петък, а вероятно и на още един доходоносен празничен сезон за търговците на дребно, сочат данни на Adobe Analytics.

„Имаме по-кратък сезон на празничните продажби. Това създава компресиращ ефект“, коментира вицепрезидентът на Adobe Джейсън Усли.

Тъй като Денят на благодарността се падна шест дни по-късно, отколкото миналата година, компаниите за търговия на дребно засилиха рекламните си кампании и предложиха по-големи отстъпки върху продукти като домакински уреди, спортни стоки, телевизори, потребителски стоки и играчки, казва Усли.

Потребителите са откликнали на предложенията за изгодни сделки. Те са харчили 5,3 млн. долара на минута за онлайн покупки по време на Черния петък, сочат данните на Adobe. „Не виждаме забавяне на Черния петък“ в резултат на големия онлайн оборот в Деня на благодарността, отбелязва Усли.

Към 21 ч. в петък общите разходи за покупки в интернет на американците са възлезли на 5,4 млрд. долара, с което продажбите в Черния петък са напът да достигнат 7,6 млрд. долара, което е ръст с 22,3% спрямо миналата година, сочат данните на Adobe. Това ще бъде вторият най-натоварен ден за онлайн продажбите в историята след Кибер понеделника през 2018 г.

Adobe очаква приходите от онлайн продажби този Кибер понеделник да достигнат 9,4 млрд. долара.

Най-популярните стоки, които са попаднали във виртуалните кошници, са включвали играчки от „Замръзналото кралство“ 2, видеоигрите FIFA 20, Madden 20 и Nintendo Switch и електроника като фритюрници, AirPod-и и телевизори Samsung, сочат данните на Adobe. Гигантите в електронната търговия са доминирали продажбите в Деня на благодарността, като са постигнали ръст от 244% спрямо миналата година. Същевременно по-малките търговци на дребно са отбелязали повишение на продажбите си с 61 на сто.

Усли смята, че американските потребители ще похарчат 29 млрд. долара онлайн между четвъртък и понеделник. Петдневният период около „Кибер седмицата“ ще съставлява 20% от онлайн продажбите на стойност 143,8 млрд. долара, които Adobe очаква през този празничен сезон.

Според прогнозите продажбите на дребно във физическите магазини се очаква да нараснат с 2% през ноември и с 6% през декември благодарение на благоприятното време и повишаването на разполагаемите доходи в края на годината, сочат данни на IBM.

Като цяло продажбите по празниците ще нараснат с 4%, прогнозира компанията. Очакванията й съответстват с предвижданията на Националната федерация за търговия на дребно за продажбите по празниците през 2019 г., според които те трябва да възлязат на между 727,9 и 730,7 млрд. долара, или ръст с между 3,8% и 4% спрямо миналата година, пише investor.bg.

 

*******

Стани част от новините с NovaVest.bg! Изпрати ни твоята новина и снимки по всяко време на novavest.bg@gmail.com или като съобщение на facebook.com/novavest.bg. Чети, споделяй и коментирай най-важното от България и света!
За реклама: https://novavest.bg/реклама

ПОСЛЕДНИ НОВИНИ

реклама

реклама