Голямата консумация на сол допринася незначително за развитие на сърдечно-съдови болести и за увеличаване на риска от смърт.
Това съобщи „Лента“, като се позовава на резултатите от ново изследване, предаде БТА.
„Резултатите от изследването ни съответстват на тези от широко мащабни проучвания за връзката между употребата на сол и сърдечно-съдовите болести или риска от смърт и не потвърждават широко разпространеното мнение, че дори малкото количество сол е вредно“, заяви Салим Юсуф от университета Макмастър в Канада на конгреса на Европейското дружество по кардиология в Париж.
По думите му, единствено прекомерната употреба на сол – над 6 грама дневно, има неблагоприятно въздействие.
Наскоро учени от Исфаханския кардиологичен институт в Иран установиха, че редовната консумация на неосолени ядки намалява риска от смърт вследствие на сърдечно-съдови болести.
*******
Стани част от новините с NovaVest.bg! Изпрати ни твоята новина и снимки по всяко време на novavest.bg@gmail.com или като съобщение на facebook.com/novavest.bg. Чети, споделяй и коментирай най-важното от България и света!
За реклама: https://novavest.bg/реклама
Ниското ниво на Дунав край Силистра разкри ръчна граната, открита от рибари близо до брега.…
Украинският посланик Олеся Илашчук увери българската страна, че Украйна не е насочвала умишлено безпилотни летателни…
Шофьорите, които ще пътуват по автомагистрала „Хемус“ през следващите дни, трябва да имат предвид временни…
Софийският зоопарк съобщи с тъга за загубата на един от най-обичаните си обитатели — лъвът…
Серия от пожари, предизвикани основно от човешка небрежност при боравене с открит огън, са засегнали…
В късните вечерни часове на 3 август, около 21:40 ч., на кръстовището между булевард „Брюксел“…
Leave a Comment