България

Опасност: Панели падат под моста на Северната тангента (СНИМКА)

Пропада част от скоростната тангента на София. Това се случва само 3 години, след като трасето беше открито официално, предаде bTV.

Борис Бонев обяснява, че при преминаване под моста на река Искър хората са забелязали, че голяма част от панелите, които са под мостовата конструкция са напукани и част от тях са паднали.

„Вече имаше гаранционен ремонт на Северната скоростна тангента, едва три години след откриването ѝ, въпреки че струваше 180 млн. лева. Дори и да е малка вероятността, ако един такъв панел падне върху преминаващ човек под моста, може да се случи неприятен инцидент. Нов обект за 180 млн. лева не би трябвало да изглежда по този начин“, категоричен е Борис Бонев.

Кадър: bTV

Инж. Иван Досев от АПИ обясни, че куфражните панелки не са носещи конструктивни елементи. Според него те вероятно са паднали още при наливането на бетона, това не се е случило след пускането на строителството. „Тези панелки имат конструктивна армировка, която е изчислена така, че да може да издържи теглото на бетона преди да е стегнала пътната плоча. Вероятността да падне е малка, тъй като има армировка, която не се е скъсала, това нещо не носи никаква тежест и върху него няма натоварване“, твърди инж. Досев.

На 28 април 2016 г. премиерът и регионалният министър откриват северната тангента. Тя трябва да свързва северозападните и югоизточните квартали на София. Заради скоростната отсечка обаче са премахнати старите пътища, а нови няма. Въпреки че се намират само на 50 метра от тангентата, жителите на квартал „Бенковски“ трябва да се качат на скоростния път по два маршрута: единият е дълъг 10 километра, а другият – 8. Готови детелини има – подходи към тях – не. По картите има няколко несъществуващи улици, които са дадени за връзка с тази магистрала. След протестите на жителите от „Бенковски“, „Нови Искър“, „Илиянци“ и „Требич“ от Министерския съвет отпуснаха пари за улици. Ангажимент на столичната община е да изгради уличната мрежа и локалните трасета, които обслужват малките население места и селата, които са в рамките на София, твърдят от МРРБ. Три години по-късно изградени отсечки няма, а кога скоростната тангента ще се свърже с пътната мрежа на София – не е ясно.

                                                        *******

Стани част от новините с NovaVest.bg! Изпрати ни твоята новина и снимки по всяко време на novavest.bg@gmail.com или като съобщение на facebook.com/novavest.bg. Чети, споделяй и коментирай най-важното от България и света!
За реклама: https://novavest.bg/реклама

Leave a Comment
Сподели
Публикувано от
Ралица Петкова

Скорошни постове

  • Спонсорирани

Прогнози за интериорния дизайн през 2025 г.: какво да очакваме?

С всяка година интериорният дизайн се променя и развива, като носи нови тенденции и концепции…

преди 2 седмици
  • Спонсорирани

Какви документи са необходими за данъчна оценка на имот?

Данъчната оценка на имот е процес, който се изисква при различни сделки или административни процедури,…

преди 2 седмици
  • Спонсорирани

Пантофи за детска градина, които всяко дете ще хареса: най-добрите модели

Пантофите за детска градина са неразделна част от ежедневието на всяко дете. Те не само…

преди 2 месеца
  • Любопитно

Съвсем малка е вероятността да бъде открит живот в Млечния път

Възможността да не сме единствените разумни същества във Вселената винаги е интригувала света. Какво ще…

преди 2 месеца
  • Любопитно

Как слънчевата радиация влияе на Земята?

Доколко животът на Земята се влияе от слънчевата радиация? Ново проучване доказа въздействието на електромагнитните…

преди 2 месеца
  • Свят

Ще се прекрати ли системата all inclusive в Турция?

Една от любимите дестинации на българи може би вече няма да е толкова привлекателна. Отново…

преди 2 месеца