Вижте какво се случи със сервитьора и сметката.
В ресторант на клиент погрешка била сервирана бутилка червено вино на стойност 4 500 паунда.
От Hawksmoor Manchester заявиха в Туитър, че се надяват клиентът да се е насладил на вечерта, след като му е била дадена бутилка Chateau le Pin Pomerol от 2001 година.
Ресторантът посъветва служителя, който е допуснал грешката, да не забравя „подвига“ си.
В поста в Туитър се съобщава, че „еднократни грешки се случват“ и „ние те обичаме така или иначе“.
Посланието на ресторанта предизвика вълна от забавни реакции в Туитър, включително „трябва да отидем в Манчестър“.
Други похвалиха заведението за това, че не „ е яхнало метлата“ по отношение на сгрешилия служител.
To the customer who accidentally got given a bottle of Chateau le Pin Pomerol 2001, which is £4500 on our menu, last night – hope you enjoyed your evening! To the member of staff who accidentally gave it away, chin up! One-off mistakes happen and we love you anyway 😉
— Hawksmoor Manchester (@HawksmoorMCR) 16 май 2019 г.
По-късно от ресторанта публикуваха снимки на двете бутилки вино и написаха: „Те изглеждат доста подобни, нали?“. От снимките ясно се вижда, че етикетите им изобщо не си приличат.
Според онлайн ръководството за дегустация Cult Wines, само 500 каси от това вино са направени.
Реколтата от тази година е описана като прибрана с „огромно усилие“, добавяйки: „Неговият дълбок рубинен /лилав / пурпурен цвят е съпроводен от необикновен парфюм от ликьор от касис, черешов ликьор, сливи, карамел и сладък тост.“
Все още не е ясно колко е платил клиентът за бутилката.
*******
Стани част от новините с NovaVest.bg! Изпрати ни твоята новина и снимки по всяко време на novavest.bg@gmail.com или като съобщение на facebook.com/novavest.bg. Чети, споделяй и коментирай най-важното от България и света!
За реклама: https://novavest.bg/реклама