Facebook обяви, че видеоплатформата Watch вече е готова за глобалния пазар.
Считано от днес Facebook Watch ще е достъпна за потребителите в целия свят, допълва Variety. През последната година платформата се предлагаше тестово само в САЩ.
Facebook Watch е своеобразен директен конкурент на YouTube. Тя позволява на създателите на съдържание да качват своите клипове и да ги разпространяват сред глобална аудитория. „С глобалното пускане на Facebook Watch, подкрепяме създателите по целия свят в две критични сфери: помагаме им да печелят пари от техните клипове във Facebook и им даваме по-добро разбиране как съдържанието им се представя пред аудиторията“, коментира компанията.
Facebook Watch вече има немалко сделки с популярни студиа, телевизии и предавания в САЩ. Те качват свое съдържание в платформата или дори създават специално съдържание само за нея. Към това Facebook добавя своите функции за харесване и споделяне на клипове, показване какви клипове са харесали и препоръчали приятелите на потребителя и др. Целта на Watch е не само да улесни потребителите в гледането и намирането на интересно съдържание, но и да ги мотивира повече да взаимодействат с неговите създатели, да коментират и споделят.
Компанията казва, че планира и поредица от нови предавания, които ще имат още по-интерактивни функции като гласувания и анкети в реално време, викторини с награди и др. Целта отново е да се сближи аудиторията със създателите на видео. Facebook ще предлага и услугата си Ad Breaks, която ще прекъсва клиповете за кратки реклами. До края на септември т.г. тя ще се предлага за създатели на видео в над 25 държави, като през следващите месеци ще се добавят още както държави, така и поддържани езици.
Facebook Watch ще има и по-малки изисквания към създателите на видео, за да могат да слагат реклами. Нужно е видеото да е поне 3 минути, а неговият създател да има 10 000 последователи, които са гледали поне 30 000 пъти по една минута в продължение на 2 месеца. Само в САЩ платформата вече се използва от над 50 млн. души на месец, а времето, което прекарват потребителите на нея, се е увеличило 14 пъти от началото на годината.
Сега Facebook се чувства уверена в Watch и функциите на платформата. Компанията планира активно добавяне на ново съдържание и функции. Сред планираните новости са субтитри за повече клипове, включително и вече качените, които все още нямат. Компанията е заделила и до 2 млрд. долара за нови сделки за съдържание за Facebook Watch за следващата година. Тя иска постепенно платформата да се превърне в предпочитано място за гледане на видео онлайн, което със сигурност ще доведе до сериозен сблъсък с YouTube.
Източник: Vesti.bg
*******
Стани част от новините с NovaVest.bg! Изпрати ни твоята новина и снимки по всяко време на novavest.bg@gmail.com или като съобщение на facebook.com/novavest.bg. Чети, споделяй и коментирай най-важното от България и света!
За реклама: https://novavest.bg/реклама
Планирането на екскурзия до Япония може да бъде вълнуващо, но и предизвикателно. За да се…
С всяка година интериорният дизайн се променя и развива, като носи нови тенденции и концепции…
Данъчната оценка на имот е процес, който се изисква при различни сделки или административни процедури,…
Пантофите за детска градина са неразделна част от ежедневието на всяко дете. Те не само…
Възможността да не сме единствените разумни същества във Вселената винаги е интригувала света. Какво ще…
Доколко животът на Земята се влияе от слънчевата радиация? Ново проучване доказа въздействието на електромагнитните…
Leave a Comment