Майка с десетмесечното й бебе бяха изгонени от къща за гости на морето от недоволна хазяйка, обвинила ги, че са повредили мебелите й.
За почивката по български сигнализира в социалните мрежи Влада Протич. Собственичката на къщата оставила нея, десетмесечното й бебе и майка й на улицата след като прекратила предсрочно резервацията им и дала стаите им на други клиенти.
Оказало се, че стаите продължават да се продават, въпреки че били запазени и капарирани за две седмици. Преди това хазайката обвинява младата майка, че повредила мебелите в новия ѝ хотел, след като поставила котлон, за да готви на детето си, разказва младата жена пред Bulgaria ON AIR.
„Базата е добра, но когато отношението е такова, предпочитам добрите хора пред по новите плочки“, каза Влада Протич и обяви, че ще търси правата си пред Комисията за защита на потребителите.
Хазяйката Антоанета Терзиева пък обясни, че единствената й молба била да се премести котлона, защото мебелите се подули от него. Тя пък е категорична, че ще си търси правата в съда за уронване на престижа и за клевета.
Казусът коментираха и шефът на Асоциация „Активни потребители“ Богомил Николов, както и Румен Драганов от Института за анализи и оценки.
„Ако този хотел ясно беше написал, че не се допускат котлони, щеше да има база да предявява претенции. Хората, които се занимават с този бизнес, трябва радикално да си променят отношението към клиентите. В Гърция и Турция умеят да ласкаят туристите, докато ние вечно сме сърдити и намусени“, коментира в „България сутрин“ Богомил Николов.
А според Румен технологично нещата трябвало да бъдат направени така, че туристът да не може да унищожи каквото и да било в хотела.
*******
Главен спонсор на наградата този месец:
*******
Стани част от новините с NovaVest.bg! Изпрати ни твоята новина и снимки по всяко време на novavest.bg@gmail.com или като съобщение на facebook.com/novavest.bg. Чети, споделяй и коментирай най-важното от България и света!
За реклама: https://novavest.bg/реклама