13 юли 2018 г., София – Honor, водещият смартфон бранд на Huawei, регистрира невероятни резултати в световен мащаб през първата половина на 2018 г.
Главният успех сред тях е забележително увеличение от 150% на годишна база на международните продажби извън Китай. Това постижение е още една стъпка, която приближава Honor към целта да влезе в топ 3 на най-добрите мобилни марки в световен мащаб през следващите пет години.
Флагманът на марката, Honor 10, е една от водещите причини за добрите резултати. Смартфонът регистрира вече над 3 милиона продадени бройки от пускането му на пазара преди няколко месеца и много позитивни отзиви сред потребителите. Honor 10 предлага две от най-големите иновации при смартфоните – двойна камера с изкуствен интелект (AI) и новаторски дизайн, включващ 3D стъклен гръб със зашеметяващо наномащабно оптично покритие. Интересни акценти от глобалния успех на Honor 10 са:
• Малайзия, където Honor 10 счупи рекорда за най-продавания флагман от онлайн търговеца на дребно Shopee.
• Франция, където Honor 10 стана вторият най-продаван смартфон онлайн и се нареди на шесто място в продажбите на дребно в ценовия диапазон 300-400 евро през май.
• Русия, където Honor 10 е най-продаваният смартфон в ценовия диапазон между 25 000 и 30 000 рубли и се нарежда в топ 5 на смартфоните в GfK Hitlist.
• Германия, където Honor 10 изпревари по продажби Honor 9 с над 100%.
„Щастливи сме да видим, че нашата отдаденост да въвеждаме уникални иновации и екстри за потребителите на ненадмината цена е оценена високо и посрещната с ентусиазъм от потребителите по цял свят – коментира Джордж Дзао, президент на Honor. Нашето силно представяне в световен мащаб през 2018 г. ни изпълва с оптимизъм, че ще успеем да постигнем целта си да влезем в топ 3 на най-добрите смартфон марки в света в рамките на следващите пет години“.
Пазарните данни показват също, че Honor чупи рекорди и печели нови фенове на всички пазари. През май тази година Honor изпревари Apple и се превърна в смартфон марка номер 2 в Русия по обем на продажбите, след като беше на трета позиция предходните 13 месеца. Брандът е и най-бързо растящият търговец на смартфони в Индия с 300% увеличение на обема на продажбите и приходите през първата половина на 2018 г. Впечатляващи са и печалбите в Европа, като обемът на продажбите е нараснал с 200% в Испания.
Honor също така продължава да увеличава глобалното си присъствие, разширявайки продуктовото си портфолио в Югоизточна Азия, Близкия Изток и Латинска Америка, с нови премиери тази година в Индонезия, Тайланд, Виетнам, Филипините, Сингапур, Египет, Пакистан, Мексико и Колумбия.
В родната си страна Китай Honor продължава да бъде смартфон онлайн бранд номер 1. От януари до април 2018 г. Honor е регистрирал 18,07 милиона продадени бройки и е реализирал приходи от продажби в размер на 26,3 милиарда юани, според независимо маркетингово проучване на компанията Sino Market Research.
*******
Стани част от новините с NovaVest.bg! Изпрати ни твоята новина и снимки по всяко време на novavest.bg@gmail.com или като съобщение на facebook.com/novavest.bg. Чети, споделяй и коментирай най-важното от България и света!
За реклама: https://novavest.bg/реклама
Планирането на екскурзия до Япония може да бъде вълнуващо, но и предизвикателно. За да се…
С всяка година интериорният дизайн се променя и развива, като носи нови тенденции и концепции…
Данъчната оценка на имот е процес, който се изисква при различни сделки или административни процедури,…
Пантофите за детска градина са неразделна част от ежедневието на всяко дете. Те не само…
Възможността да не сме единствените разумни същества във Вселената винаги е интригувала света. Какво ще…
Доколко животът на Земята се влияе от слънчевата радиация? Ново проучване доказа въздействието на електромагнитните…
Leave a Comment