Предполагам, че е имало внезапно спиране на задната перка от двигателя към опашния винт.
Това каза пред Nova експертът Димитър Ставрев, който е редактор в българско авиационно списание за най-вероятната причина за катастрофа на военния хеликоптер Ми-17 край авиобаза Крумово снощи.
При катастрофата загинаха двамата пилоти, а бордовият инженер оцеля. Той е настанен във ВМА със счупен глезен и няколко счупени ребра.
„Самият хеликоптер е летял малко, не е важно коя година е произведен, а как е поддържан. Само шансът е спасил машината от възпламеняване на взрив“, каза още Ставрев.
„Пилотът на хеликоптера е имал 600 часа за 25 години или около 24 летателни часа годишно. Прието е, че летателните часове са над 100 часа в други държави на година“, изрази своето учудване той.
*******
Стани част от новините с NovaVest.bg! Изпрати ни твоята новина и снимки по всяко време на novavest.bg@gmail.com или като съобщение на facebook.com/novavest.bg. Чети, споделяй и коментирай най-важното от България и света!
За реклама: https://novavest.bg/реклама
Планирането на екскурзия до Япония може да бъде вълнуващо, но и предизвикателно. За да се…
С всяка година интериорният дизайн се променя и развива, като носи нови тенденции и концепции…
Данъчната оценка на имот е процес, който се изисква при различни сделки или административни процедури,…
Пантофите за детска градина са неразделна част от ежедневието на всяко дете. Те не само…
Възможността да не сме единствените разумни същества във Вселената винаги е интригувала света. Какво ще…
Доколко животът на Земята се влияе от слънчевата радиация? Ново проучване доказа въздействието на електромагнитните…
Leave a Comment