Американски учени доказаха, че ежедневното пиене на горещ чай снижава със 74 процента вероятността от развитие на глаукома в сравнение с другите безалкохолни напитки.
Кафето, студеният чай, безкофеиновият чай и другите безалкохолни напитки нямат такова полезно действие, съобщи Лента, цитиран от БТА.
Учените от университета „Браун“ и университета на Калифорния в Лос Анджелис са работили с данни за 1678 души. подложени на пълно изследване на очите през 2017 г. От тях 84 (пет процента) имали симптоми на глаукома.
Глаукомата възниква заради повишаване на вътреочното налягане, което уврежда зрителния нерв. Болестта е една от водещите причини за ослепяване в света.
През юни Международната агенция за ракови изследвания към Световната здравна организация призна прекалено горещите напитки, като кафе и чай, за опасни за здравето.
Министърът на вътрешните работи Иван Демерджиев заяви във Facebook, че говори не само като министър,…
Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов обяви, че дългогодишният общински съветник Димитър Вучев поема управлението на…
Министерството на земеделието и храните започва предвиденото за 2026 г. самолетно заснемане, с което ще…
Адвокатите на двете момичета, обвинени по случая със смъртта на 37-годишния Георги Кузев на Младежкия…
Бившият сирийски президент Башар Асад е осъден задочно на смърт от сирийски съд за престъпления…
65-годишна българска гражданка е починала след инцидент в морето на плажа Амолофи в община Пагайо,…
Leave a Comment