Разберете каква е стратегията на международните компании в месеца на Световната търговия

115

Как го правят големите? Каква е стратегията на международните компании в месеца на Световната търговия? Как различните канали за комуникация ни носят различни клиенти и защо е важно да не пропускаме дори малките подробности. Advance Academy организира първия по рода си семинар по дигитален маркетинг, фокусиран върху кампаниите в периода между Black Friday и Коледа.

Тази събота 16 Декември от 10:30 часа петима от водещите специалисти по дигитален маркетинг във Варна ще разгледат различни примери за успешни и неуспешни кампании на български и чуждестранни брандове, ще споделят своя опит и ще отговорят на Вашите въпроси. В рамките на 5 часа ще бъдат разгледани темите:

– Контент Маркетинг (Content Marketing) или как да създаваме успешно и работещо съдържание;
– Какво е SEO (Search engine optimization), защо ни е нужна Оптимизация за търсачки и какви методи се използват в практиката;
– Как да използваме Google Adwords и какви техники се прилагат за успешно позициониране в Интернет;
– Как да използваме Facebook като успешен маркетингов инструмент и защо е толкова необходим, за да оцелеем в съвременния динамичен пазар;
– Как Видео Маркетингът се превърна в мощен инструмент за изпращане на послания към аудиториите и как се създават работещи видео кампании.

На тези и на още въпроси ще отговорят:

Любомир Любомиров, Копирайтър с повече от 15 години опит в рекламното описание и основател на Copywrite Studio Varna, една от малкото български компании, ориентирани изключително към създаването на успешно съдържание. Лектор в Telerik Academy и Software University.

Тодор Тодоров, Експерт с утвърден опит в производството, управлението и реализацията на мултимедийни проекти в т.ч. телевизионни предавания, късометражни и пълнометражни филми, музикални и рекламни видео клипове.

Георги Христов, предприемач и проджект мениджър. Работи в сферата на WEB технологиите от 12 години и е преминал през всякакви проекти свързани със SEO, социални мрежи, IT сигурност, blockchain.

Иван Димитров, експерт в сферата на дигиталния маркетинг с повече от 7 години опит в сектора, с дългогодишен опит в сферата на органичната оптимизация, както и с фокус през последните няколко години върху платени канали, а по-специално Google AdWords.

Теодора Иванова, ръководител екип от Social Media специалисти, заедно с които успява да достигне 96% възвръщаемост на инвестициите.

Не пропускайте да присъствате на едно от малкото събития във Варна, насочени към дигиталните умения. Регистрирайте се на адрес: www.advanceacademy.bg/digital-marketing/