България

Нова кампания цели предпазването на децата по пътя

Със старта на новата учебна година учениците са изложени на все по-голям риск на пътя.

По този повод НИС Петрол ЕООД, които развиват веригата бензиностанции „Газпром”, стартира нова кампания „Струва ли си?”, която цели да направи шофьорите по-бдителни, пише бТВ.

Кампанията е съвместна с Пътна полиция и Асоциацията на параолимпийците. Една от целите й е да покаже на шофьорите колко е важно да спазват правилата за движение по пътищата и какви последствия ги очакват, ако не ги спазват.

Организаторите са изготвили специални брошури, които се раздават безплатно на шофьорите, в които са описани най-честите нарушения и последствията от тях.

Създаден е и специален стикер, който да се залепя на раницата на децата. Целта му е да се изостри вниманието на всички участници в движението.

Leave a Comment
Сподели
Публикувано от
Дарин Попов

Скорошни постове

  • Спонсорирани

Прогнози за интериорния дизайн през 2025 г.: какво да очакваме?

С всяка година интериорният дизайн се променя и развива, като носи нови тенденции и концепции…

преди 7 часа
  • Спонсорирани

Какви документи са необходими за данъчна оценка на имот?

Данъчната оценка на имот е процес, който се изисква при различни сделки или административни процедури,…

преди 7 часа
  • Спонсорирани

Пантофи за детска градина, които всяко дете ще хареса: най-добрите модели

Пантофите за детска градина са неразделна част от ежедневието на всяко дете. Те не само…

преди 1 месец
  • Любопитно

Съвсем малка е вероятността да бъде открит живот в Млечния път

Възможността да не сме единствените разумни същества във Вселената винаги е интригувала света. Какво ще…

преди 2 месеца
  • Любопитно

Как слънчевата радиация влияе на Земята?

Доколко животът на Земята се влияе от слънчевата радиация? Ново проучване доказа въздействието на електромагнитните…

преди 2 месеца
  • Свят

Ще се прекрати ли системата all inclusive в Турция?

Една от любимите дестинации на българи може би вече няма да е толкова привлекателна. Отново…

преди 2 месеца