България

Къде парите ни са на най-сигурното място, разкриват от компания Евролайф България – лидер в животозастраховането

Евролайф Груп е австрийски засрахователен брокер, който работи от 20 години на източно-европейския пазар, в областта на животозастраховането. Освен дъщерните представителства в Украйна, Молдова Литва, Латвия, България, в състава на концерна влизат и компаниите EL DATA (изчисличетелен център) и MBA (академия за обучение на мениджъри)

„Малко области на икономиката са така стабилни като животозастрахователния сектор. С това той представлява един значителен фактор за нашето благоденствие“

Др. Луис Норман-Оуденхоу, Генерален секретар на Федерацията на застрахователите в Австрия

Във времената на икономически и политически превратности, сигурното финансово осигуряване играе изключително важна роля. И това прави възможна една животозастраховка – както днес така и утре.

Животозастрахователният продукт е единственият осигурителен продукт, който съчетава една доживотна пенсия, като допълнение към държавната, със защити от застрахователни рискове. Натрупване на капитал и защита от рискове, участие в печалбата на компанията, данъчни облекчения, гъвкавостта на продукта – всички тези предимства правят една класическа животозастраховка най-търсеният продукт в тази област както в Европа, така и в България.

Говорейки за животозастраховането в България, и анализирайки статистиките, се появява въпросът – защо в България премийният дял на животозастраховането, на база общите приходи в областта на застраховането, е едва между 15% и 19%, а в Европа 60%?

Причините за ниския интерес към осигуряването както и неразвитата застрахователна култура в България са ниската покупателна способност на населението, бавният растеж на икономиката, нематериалният характер на продукта, липсващото съзнание за осигуряване, все още съществуващото недоверие в застрахователните компании както и суеверието и народопсихологията. Въпреки трудностите, българският застрахователен пазар е пазар на предизвикателствата, на възможностите и на шанса, пазар с огромен потенциал.

Задачите, пред които сме изправени ние, професионалните финансови консултанти на Евролайф България, са: създаване на ситуация „win-win“: за клиента, за застрахователната компания и за финансовия консултант, осъзнаване на нашата стопанско-икономическа роля за обществото и социалния ни ангажимент към хората, предлагайки оптимални продукти за лично осигуряване, връщане на доверието в застрахователните компании, както и повишаване на качеството на финансовата консултация – това е възможно с предлаганото обучение, създадено по австрийски образец, което Евролайф България предлага на своите консултанти.

Разбира се, сегашната икономическата ситуация внася несигурност у населението във всички икономически развити страни и за разлика от преди, сега всеки си задава въпроса къде парите ми са на най-сигурно място и на кои финансови експерти мога да имам най-голямо доверие.

Отговорът е един: бъдещето на дългосрочното лично осигуряване остава в продуктите на животозастраховането.

 

*Спонсорирана публикация

 

Leave a Comment
Сподели
Публикувано от
Дарин Попов

Скорошни постове

  • България

Шумни скандали и евтината отговорност: Защо България се нуждае от президентска република?

Мирослава Вълкова, един от инициаторите на ГРАЖДАНСКО ДВИЖЕНИЕ ЗА ПРЕЗИДЕНТСКА РЕПУБЛИКА в откровен разговор за…

преди 15 часа
  • България

България се пробужда: Национална среща на Инициативата за Президентска република на 28 юни във Велико Търново

След силното послание от „Дамасцена 2025“, движението продължава по пътя към нов модел на управление…

преди 3 седмици
  • Спонсорирани

Как климатичните и вентилационни системи влияят върху комфорта на помещението?

В днешни дни прекарваме голяма част от времето си в закрити пространства – домове, офиси,…

преди 1 месец
  • Спонсорирани

Хранителни добавки за мъже и жени – какво трябва да знаете?

Днес, когато все повече хора осъзнават нуждата от здравословен начин на живот, хранителните добавки се…

преди 2 месеца
  • България

Стотици доброволци дадоха старт на националната информационна кампания на ГД за Президентска република

Гражданско движение за президентска република даде старт на национална информационна кампания Националната кампания за президентска…

преди 2 месеца
  • Спонсорирани

Какво трябва да има всяка добра гейминг маса?

В света на гейминга компромисите нямат място – всеки детайл може да бъде решаващ в…

преди 2 месеца