Както се правят проверки за неизправност на колите, така трябва да се прави и проверка за катализатор. И да се вземат мерки, включително и спиране на колата от движение. Това заявява пред „24 часа“ министърът на екологията Нено Димов.
Както не можете да карате кола, която има неизправна спирачка или кормило, така би трябвало да не може да карате кола, която има проблеми с очистващата система. Или изобщо няма катализатор, смята той.
Съсредоточили сме се върху проблема с катализаторите, защото той ни помага да решим един от главните въпроси – чистотата на атмосферния въздух, посочва още Димов.
Според него единият проблем е при първата регистрация на колите в страната. В пунктовете масово няма апаратура, която да измерва нивата на отработените газове, и се прави регистрация, без това да е проверено.
Вторият проблем са годишните технически прегледи, при които колите масово се пускат или без катализатори, или с неизправни и за това няма санкция.
Работна група от няколко министерства изготвя промени в нормативни актове. Димов смята, че пунктовете за технически прегледи, които пускат коли без катализатори, трябва да остават без лиценз.
Планирането на екскурзия до Япония може да бъде вълнуващо, но и предизвикателно. За да се…
С всяка година интериорният дизайн се променя и развива, като носи нови тенденции и концепции…
Данъчната оценка на имот е процес, който се изисква при различни сделки или административни процедури,…
Пантофите за детска градина са неразделна част от ежедневието на всяко дете. Те не само…
Възможността да не сме единствените разумни същества във Вселената винаги е интригувала света. Какво ще…
Доколко животът на Земята се влияе от слънчевата радиация? Ново проучване доказа въздействието на електромагнитните…
Leave a Comment