Рекламна агенция Y&R Мексико създаде тази запомняща се видео реклама, с която успява да привлече международното внимание към проблем, засягащ всички страни, пише manager.bg.
Клипът е изработен за мобилния оператор Movistar и се казва “Love Story”. Започва с романтична история за момиче и момче на училищна възраст, които се харесват и си уговарят среща, но завършва смущаващо за зрителя и изтрива усмивката от лицето му.
Видеото припомня, че в социалните мрежи съществуват над 150 милиона фалшиви профила на хора, които се представят като едни, а всъщност са съвсем други. Това е опасно за децата.
За да подтушат шокиращия ефект в края, сценаристите са избрали да покажат, че срещата в крайна сметка се осъщестява между двама мъже с фалшиви профили (а не между един такъв и дете).
От Adweek отбелязват, че неслучайно видеото от 3 минути е било гледано от публикуването му насам близо 10 милиона пъти – защото успява да докосне налюдателя по-дълбоко, в по-лично пространство, в сравнение със стандартните реклами, провокиращи силни емоции и страх.
**Президентът Радев обяви остри критики срещу управлението на казуса "Лукойл": Нарушения на Конституцията и правовата…
**Деница Сачева: „Румен Спецов е професионалист с опит, а бюджетът за 2026 г. е единственият…
**ТРАГИЧНО ПТП НА АВТОМАГИСТРАЛА „ТРАКИЯ“ ВЗЕМА ТРИ ЖИВОТА** Трима души загинаха, а един е тежко…
**Скандал около сина на евродепутата Радан Кънев: 17-годишен младеж задържан с наркотици** В ранните часове…
**Уикендът обещава спокойно и меко време с леки облаци и мъгли** България очаква сравнително тиха…
**Уикендът обещава спокойно и меко време с леки облаци и мъгли** България очаква сравнително тихо…
Leave a Comment