Председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов заяви, че са налице основни проблеми. В търговските вериги ги няма част от стоките, които са обявени за намаление.
В брошурата има продукти, които не са по щандовете. Това е нелоялна практика, за да се привлече клиенът. Обикновено на щанда има една цена, която се разминава с платената. Маргаритов съветват клиентите да следят какво плащат на касата. „Това е удар в джоба, защото когато не намирате това, което искате, сте принудени да си купите по-скъпото“, каза Маргаритов пред Нова телевизия.
Той напомни, че тайни клиенти обикалят магазините. Днес в Деня на потребителите граждани могат да отидат в приеманата на КЗП, за да съобщат за даден казус.
Планирането на екскурзия до Япония може да бъде вълнуващо, но и предизвикателно. За да се…
С всяка година интериорният дизайн се променя и развива, като носи нови тенденции и концепции…
Данъчната оценка на имот е процес, който се изисква при различни сделки или административни процедури,…
Пантофите за детска градина са неразделна част от ежедневието на всяко дете. Те не само…
Възможността да не сме единствените разумни същества във Вселената винаги е интригувала света. Какво ще…
Доколко животът на Земята се влияе от слънчевата радиация? Ново проучване доказа въздействието на електромагнитните…
Leave a Comment