Председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов заяви, че са налице основни проблеми. В търговските вериги ги няма част от стоките, които са обявени за намаление.
В брошурата има продукти, които не са по щандовете. Това е нелоялна практика, за да се привлече клиенът. Обикновено на щанда има една цена, която се разминава с платената. Маргаритов съветват клиентите да следят какво плащат на касата. „Това е удар в джоба, защото когато не намирате това, което искате, сте принудени да си купите по-скъпото“, каза Маргаритов пред Нова телевизия.
Той напомни, че тайни клиенти обикалят магазините. Днес в Деня на потребителите граждани могат да отидат в приеманата на КЗП, за да съобщат за даден казус.
**Президентът Радев обяви остри критики срещу управлението на казуса "Лукойл": Нарушения на Конституцията и правовата…
**Деница Сачева: „Румен Спецов е професионалист с опит, а бюджетът за 2026 г. е единственият…
**ТРАГИЧНО ПТП НА АВТОМАГИСТРАЛА „ТРАКИЯ“ ВЗЕМА ТРИ ЖИВОТА** Трима души загинаха, а един е тежко…
**Скандал около сина на евродепутата Радан Кънев: 17-годишен младеж задържан с наркотици** В ранните часове…
**Уикендът обещава спокойно и меко време с леки облаци и мъгли** България очаква сравнително тиха…
**Уикендът обещава спокойно и меко време с леки облаци и мъгли** България очаква сравнително тихо…
Leave a Comment