Мобилният оператор „Виваком“ обяви, че ще компенсира своите клиенти за вчерашния срив на мобилната мрежа.
„След възникналия през вчерашния ден (29.08.2016 г.) технически проблем, който доведе до временна липса на достъп до мобилни гласови услуги за абонатите на VIVACOM в София и София област, компанията ще компенсира своите клиенти за създаденото неудобство. Това е стандартна практика за българския телеком, който поставя на първо място грижата за своите абонати и предоставя компенсации в подобни ситуации“, се казва в съобщението на компанията, съобщи economic.bg.
Всички клиенти на оператора, които са имали технически проблем с мобилните гласови услуги, ще бъдат компенсирани с 50 минути за разговори във всички национални мрежи и първа международна зона.
Бонус минутите ще бъдат включени към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъдат заявени от 30-ти август до 15-ти септември на създадената за целта форма – „Заявка за компенсация“ – на интернет сайта на компанията – www.vivacom.bg/bg/kompensacija
От компанията поднасят своите извинения на потребителите за причиненoто неудобство и благодари за проявеното разбиране.
Празнуването на Деня на Майката може да се проведе по много различни начини, но е…
Суитшъртите са толкова удобни и универсални дрехи, че може би ще искате да имате няколко…
Развитието на дигиталния свят бележи промени в редица аспекти от живота на хората и предоставя…
Маркучите за въздух са важен компонент, който има множество индустриални и домашни приложения. Те са…
Като родители ние винаги искаме най-доброто за нашите деца, особено когато става въпрос за тяхното…
Наемането на автомобил за кратко пътуване предлага редица ползи, особено когато разполагаме с ограничено време,…
Leave a Comment