Мобилният оператор „Виваком“ обяви, че ще компенсира своите клиенти за вчерашния срив на мобилната мрежа.
„След възникналия през вчерашния ден (29.08.2016 г.) технически проблем, който доведе до временна липса на достъп до мобилни гласови услуги за абонатите на VIVACOM в София и София област, компанията ще компенсира своите клиенти за създаденото неудобство. Това е стандартна практика за българския телеком, който поставя на първо място грижата за своите абонати и предоставя компенсации в подобни ситуации“, се казва в съобщението на компанията, съобщи economic.bg.
Всички клиенти на оператора, които са имали технически проблем с мобилните гласови услуги, ще бъдат компенсирани с 50 минути за разговори във всички национални мрежи и първа международна зона.
Бонус минутите ще бъдат включени към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъдат заявени от 30-ти август до 15-ти септември на създадената за целта форма – „Заявка за компенсация“ – на интернет сайта на компанията – www.vivacom.bg/bg/kompensacija
От компанията поднасят своите извинения на потребителите за причиненoто неудобство и благодари за проявеното разбиране.
Мирослава Вълкова, един от инициаторите на ГРАЖДАНСКО ДВИЖЕНИЕ ЗА ПРЕЗИДЕНТСКА РЕПУБЛИКА в откровен разговор за…
След силното послание от „Дамасцена 2025“, движението продължава по пътя към нов модел на управление…
В днешни дни прекарваме голяма част от времето си в закрити пространства – домове, офиси,…
Днес, когато все повече хора осъзнават нуждата от здравословен начин на живот, хранителните добавки се…
Гражданско движение за президентска република даде старт на национална информационна кампания Националната кампания за президентска…
В света на гейминга компромисите нямат място – всеки детайл може да бъде решаващ в…
Leave a Comment