Мобилният оператор „Виваком“ обяви, че ще компенсира своите клиенти за вчерашния срив на мобилната мрежа.
„След възникналия през вчерашния ден (29.08.2016 г.) технически проблем, който доведе до временна липса на достъп до мобилни гласови услуги за абонатите на VIVACOM в София и София област, компанията ще компенсира своите клиенти за създаденото неудобство. Това е стандартна практика за българския телеком, който поставя на първо място грижата за своите абонати и предоставя компенсации в подобни ситуации“, се казва в съобщението на компанията, съобщи economic.bg.
Всички клиенти на оператора, които са имали технически проблем с мобилните гласови услуги, ще бъдат компенсирани с 50 минути за разговори във всички национални мрежи и първа международна зона.
Бонус минутите ще бъдат включени към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъдат заявени от 30-ти август до 15-ти септември на създадената за целта форма – „Заявка за компенсация“ – на интернет сайта на компанията – www.vivacom.bg/bg/kompensacija
От компанията поднасят своите извинения на потребителите за причиненoто неудобство и благодари за проявеното разбиране.
Стотици диви животни, сред които костенурки, таралежи и птици, са намерили смъртта си в опустошителните…
Стотици диви животни, сред които костенурки, таралежи и птици, са намерили смъртта си в опустошителните…
Километрични опашки от автомобили блокираха граничните пунктове по маршрута от Западна Европа към Турция, като…
Мащабна престъпна мрежа за незаконен износ на скъпоструващи лекарства за онкоболни, в която са замесени…
Президентът Румен Радев призова за спешно възстановяване на летателната годност на наличните хеликоптери „Кугър“ и…
Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов категорично заяви, че няма да се кандидатира за президент. ###…
Leave a Comment