Мобилният оператор „Виваком“ обяви, че ще компенсира своите клиенти за вчерашния срив на мобилната мрежа.
„След възникналия през вчерашния ден (29.08.2016 г.) технически проблем, който доведе до временна липса на достъп до мобилни гласови услуги за абонатите на VIVACOM в София и София област, компанията ще компенсира своите клиенти за създаденото неудобство. Това е стандартна практика за българския телеком, който поставя на първо място грижата за своите абонати и предоставя компенсации в подобни ситуации“, се казва в съобщението на компанията, съобщи economic.bg.
Всички клиенти на оператора, които са имали технически проблем с мобилните гласови услуги, ще бъдат компенсирани с 50 минути за разговори във всички национални мрежи и първа международна зона.
Бонус минутите ще бъдат включени към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъдат заявени от 30-ти август до 15-ти септември на създадената за целта форма – „Заявка за компенсация“ – на интернет сайта на компанията – www.vivacom.bg/bg/kompensacija
От компанията поднасят своите извинения на потребителите за причиненoто неудобство и благодари за проявеното разбиране.
Личното ни възприемане на стойността на парите е нещо много специфично. Според средата, в която…
Днес се проведе пресконференция на Гражданския съвет на ГРАЖДАНСКО ДВИЖЕНИЕ ЗА ПРЕЗИДЕНТСКА РЕПУБЛИКА за област…
Планирането на екскурзия до Япония може да бъде вълнуващо, но и предизвикателно. За да се…
С всяка година интериорният дизайн се променя и развива, като носи нови тенденции и концепции…
Данъчната оценка на имот е процес, който се изисква при различни сделки или административни процедури,…
Пантофите за детска градина са неразделна част от ежедневието на всяко дете. Те не само…
Leave a Comment