Facebook губи интереса на потребителите, отчетоха спад за първи път

blank
Кадър: Bulgaria ON Air

В последно време вниманието на потребителите е насочено към конкуренцията – Tik-Tok и YouTube

За първи път Facebook регистрира спад на потребителите. Най-голямата социална мрежа съществува от 18 години и никога не беше отчитала по-малко ежедневни посещения в сравнение с предишния месец.

Новината предизвика истински фурор на борсата. Акциите на компанията Мета, както Марк Зукърбърг прекръсти фирмата, паднаха с 20 процента, съобщава Нова телевизия.

Причините за спадът за две. Първата е конкуренцията на YouTube и най-вече Тик-Ток. Това беше посочено от Зукърбърг, който каза че младите потребители напускат Фейсбук в полза на конкуренцията.

Втората причина е промяна в правилата за поверителност, въведена от Apple в операционната система на техните телефони и таблети.

По публикацията работи: Мариела Анастасова