След санкциите на САЩ: Huawei се насочва към нов бизнес, за да стимулира продажбите си

117

Шест месеца след като администрацията на Тръмп нанесе съкрушителен удар върху бизнеса със смартфони на Huawei, китайският телекомуникационен гигант се насочва към по-малко бляскави алтернативи

Сред най-новите му клиенти е рибно стопанство в Източен Китай, което е два пъти по-голямо от централния парк в Ню Йорк, съобщават от Bloomberg.

Фермата е покрита с десетки хиляди слънчеви панели, оборудвани с инвертори на Huawei, за предпазване на рибите от прекомерна слънчева светлина.

На около 370 мили на запад от богатата на въглища провинция Шанси, безжични сензори и камери дълбоко под земята наблюдават нивата на кислород и потенциални неизправности на машината в минна яма – всички доставени от техническия титан.

И следващият месец, лъскава нова електрическа кола със сензор за лидар на Huawei ще дебютира в най-голямото в Китай автомобилно шоу.

В резултат на продължаващия натиск на САЩ към Huawei, основателят на компанията,
Рен Дженффей  насочи усилията си да разшири списъка си с корпоративни клиенти в транспорта, производството, селското стопанство и други отрасли.

Huawei е водещият световен доставчик на инвертори и сега се ангажира с увеличаване на тези продажби заедно със своите облачни услуги и решения за анализ на данни, за да помогне на бизнеса със 190 000 служители да оцелее.

„Малко вероятно е САЩ да ни премахнат от списъка на субектите“, каза Рен миналия месец по време на откриването на лаборатория за иновации в минното дело, частично спонсорирана от Huawei. „В момента просто искаме да работим по-усилено и да продължим да търсим нови възможности за оцеляване.“

Собственикът на компанията заяви, че новите инициативи могат да компенсират спада в бизнеса с мобилни телефони.

Превод: Редакция „Нова Вест“, Ралица Димитрова