Снимка: AP
Смятате, че на ежедневието ви му липсва малко блясък? Тази Коледа, само срещу 100 евро, може да си сварите паста с марката „Долче и Габана“.
Италианските модни дизайнери че пускат в продажба 5000 кутии тестени варива, произведени съвместно с известната фирма за паста „Пастифичио ди Мартино“.
За успокоение на почитателите й Доменико Долче и Стефано Габана не са се месили в рецептата – отпечатъкът им е върху „винтидж“ кутията, опаковките, както и престилка, която носи техните подписи, пише „Блумбърг“.
Комплектът с четири разновидности паста ще се продава в избрани магазини и онлайн от 15 ноември.
Начинанието приглася на последната колекция на дизайнерите, които представиха рокли с щампи на паста и зеленчуци и подобни аксесоари за сезон пролет/лято. С нея „Долче & Габана“ става и поредната луксозна марка, поставила логото си на „обикновени“ стоки, отбелязва списанието W.
Този юни „Прада“ пусна в продажба лимитирана серия кламери със своето лого. Наистина те бяха по-големи, сребърни и предназначени да се ползват като щипки за пари, но срещу 185 долара на парче бяха посрещнати нееднозначно.
„Тифани“ пък предлагакартонени чаши, чинии, тенекиени кутии и топки прежда на цени от 100 до 9000 долара.
Най-известна обаче остава „синята пазарската чанта“ на „Икеа“, която „Баленсиага“ показа в кожен вариант като част от колекция аксесоари, вдъхновени от пазарски торби.