Нова кампания цели предпазването на децата по пътя

31

Със старта на новата учебна година учениците са изложени на все по-голям риск на пътя.

По този повод НИС Петрол ЕООД, които развиват веригата бензиностанции „Газпром”, стартира нова кампания „Струва ли си?”, която цели да направи шофьорите по-бдителни, пише бТВ.

Кампанията е съвместна с Пътна полиция и Асоциацията на параолимпийците. Една от целите й е да покаже на шофьорите колко е важно да спазват правилата за движение по пътищата и какви последствия ги очакват, ако не ги спазват.

Организаторите са изготвили специални брошури, които се раздават безплатно на шофьорите, в които са описани най-честите нарушения и последствията от тях.

Създаден е и специален стикер, който да се залепя на раницата на децата. Целта му е да се изостри вниманието на всички участници в движението.